Huomenta!

Toisin kuin voisi luulla, on tämä viikko sujahtanut taas kiitolaukkaa ! Siis voisi luulla että tämä olisi oikea kituviikko, koska sorvaamossa on hiljaista ja tämä on viimeinen työviikko ennen lomaa. Mutta oonkin kekannut kaikenlaista "voishan tonkin tehdä tosta pois kuleksimasta" -hommaa itelleni.

Tiistaina mulla oli täällä kolme apulaista, kaksi tytärtäni ja yksi koira. Oli ihan hubaa!

Mulle ei oo tapahtunut mitään kertomisen arvoista. Tai no.. olen ollut vähän apea ja silleen kun meiän pikkuhomot erosi (siis kuopustyttöni ja sen tyttöystävä) ja sit ne ei meinanneet olla ees ystäviä, mutta kyllä ne onkin. Ovat tainneet nähdäkin lähes jokapäivä eron jälkeen ja ovat myös yöpyneet toistensa luona melkein joka yö :D

Niin että kun sekä lapseni että ex-miniäni näyttävät olevan kunnossa, niin oma olokin on kohentunut.

Elänköhän mä liikaa mukana lasteni iloissa ja suruissa... en vaan voi itelleni mitään !

Mutta kuulkaa ! Minulla on jäljellä yksi, siis 1 ! herätys, ja sitten lomailen viisi ihanaa viikkoa! Se, millainen ilma lomallani on, on aivan turkasen yhdentekevää. Sateen sattuessa sateella! Kunhan ei joka päivä sataisi, on vieno toiveeni. Mutta muuten.. loma on loma on loma !

Ei mulla nyt muuta kuin että hyvää torstaita vaan kaikille :)