Ekan lomanjälkeisen työviikon viimeinen työpäivä on valjennut, ja olen yhä järjissäni!

Tosin päivähän on vasta alussa ja tämä päivä on ihan erilainen kuin mikään aiempi päivä minulla tässä järjestössä!

Minullahan ei ole tuuraajaa täällä lain. Jos olen äkillisesti pois (esim. akuutin lorvikatarrin kourissa), niin kukaan ei töitäni tee. Jos taas olen suunnitellusti pois (esim. kesälomalla), niin silloin erinäisin kevätjuhlakuvioin on sijaisuus järjestynyt mitenkuten.

Mutta nyt on kaikki toisin! Mulla on sijainen, montakin! Vastapainoksi minä sitten sijaistan tarvittaessa näitä sijaisiani, kuten tänään. Täältä lähti yks kokonainen tiimi (johon en siis itse kuulu) retkelle ja "kokoukseen" kokopäiväksi, ja mä tuuraan niitä kaikkia ! Oho, huutomerkit loppuvat just, joten rauhotutaas nyt vähän.

Olen siis ihan eri paikassa kuin yleensä, teen ihan eri hommia kuin yleensä... tosin ei täälläkään so far ole mitään hommia. Mut silti.

Sen verran olen myös tästä ekasta työviikosta ryytynyt (on ollut niin paljon sorvaamista- not), että feidaan tänään kaikki riennot ja menot, joita tietenkin oisi jopa kolme kappaletta. Tää on aina niin tätä, kun vihdoin jotain tapahtuu, niin ne tapahtumat on kaikki samaan aikaan. Aina melkein käy näin, mut ei se mitään kun sen tietää.

Muuta kerrottavaa ei sitten ookkaan. Paitsi että ostin ihkun värisen lakanan. Wohoo- mikä tapahtumien paljous siis !

Kivaa perjantaita kaikille :)