Päivät täynnä kaaosta, muuttolaatikoita, kännykkä korvalla organisointia.. Ei siis mitään uutta.

Paitsi sen verran muutosta että eilen lähti pöydät alta ja löytyi sitten Elma lattialta. Istuin risti-istunnassa keskellä lattiaa ja pistin PR-päivän kutsuja kuoriin. Työergonomia rules! Toinen muutos, iso sellainen on, että olen päässyt tavalla tai toisella eroon kaikista wanhoista mapeista! Eli niistä ei nyt sitten ole minulla kertakaikkiaan enää mitään sanottavaa.

Iltaisin olen sohvaperuna-ainesta, tämä nimittäin syö sekä voimia että aivokapasiteettia.

Kiitos kommentaattoreille. Koska olen kiireellinen tässä tällänen kimppakiitos vaan kaikille.

Ja koska huomaan salarouvien olevan kovin kitsaliaita salarouva-rapoiluissaan, niin minäkin! Oon salainen, enkä kerro teille mitään salarouvatapaamisesta :P