Hoh, olen sekä lääke- että poikkitieteellinen todiste siitä, että jätän asioita puolitiehen, vaikka itsehän olen sitä mieltä että en.

Tämä kädessäni oleva perse. Vasta nyt hokasin että mun on tietenkin sillon kuukausi sitten pitänyt vetää perseet olalle, mutta puolitiehen, eli ranteeseeen jäi se sit niin.

Mulla on nyt  jämerämmät tilkkeet käsipersiöni suojana ja nyt taas sitten ei kipuile yhtään. Huoh ja muutama kirosana perään. Paitsi tietenkin hyvä ettei kipuile, mut muuten.

Eilen kävin kaupassa. No siinä ei kai mitään ihmeellistä, mutta tässä on. Otin kauppaan mukaan sellaisen S-etukupongin, sellaisen bonushärpäkkeen, mikä tulee kotiin ja sellasta saa, jos vilauttelee vihreää bonuskorttia S-ryhmittymien kaupoissa sun muissa.

Kupongin arvo oli 89€ ja 34 snt. Ajattelin, että jos ostokset jää tuosta kovin vajaaksi, niin ostan sitten terveystuotteita kassalta, kuten esim. röksöä. Ja siinä minä sitten ostin huluna kaikkea tarpeellista. Ihan perussettiä kuopuksen kanssa lapettiin kärryyn kolmin käsin villeinä.

Juma, ette usko! Ostokset tekivät 89€ ja joitain senttejä päälle! SIIS OMG! Olen talouspoliittinen nero! Kauppalaskennan lahjakkuus! No oikeesti aika metkaa hei, eikö vain olekin!?

Hah ette muuten usko tätäkään, tämä on siis oikein tällänen uskoton postaus näköjään.

Tyttärelläni on ollut jo monta vuotta sellainen lasten versio tipattomasta tammikuusta, eli herkuton huhtikuu. Matkin häntä ja aloitin kans hh:n. Kyseessä ei missään mielessä ole minkäänsortin laihdutuskuuri, koska laihdutuskuurit eivät sovi mulle. Koska jos aloitan laihdutuskuurin, en sen jälkeen ajattele mitään muuta kuin ruokaa!

Olen syönyt ihan huluna, eli normaalisti. Ainoastaan suklaat sun muut mässymätöt on nyt pysyneet kitusistani pois. Sorvaamon lounastamon jälkiruuistakaan en ole luopunut, koska ei kai kenenkään mielestä joku tyrni-puolukka-tattari-omena-riisi-moussakahyve ole todellakaan mitään herkkua?

Jeh, melkein kolme kiloa on ihraa kadonnut ruhostani! Ja älkää nyt tulko sanomaan että "ne on vaan jotain nesteitä". En suostu kuulemaan tätä!

Taidan lähteä talsimaan nyt sinne jo äsken mainittuun lounastamoon. Ilma vaan on kuin morsian, eli kylmä ja kireä, ei huvittaisi yhtään.

Kivaa keskiviikkoa kaikille!