Terveinen täältä sorvaamon sekamelskasta.

Tein aamulla jo yhden postauksen, mutta just sitten joku serveri kaatui ja hienot, suorastaan kuolemattomat, ajatelmani katosivat bittiavaruuteen häröämään.

Tämä on siitä kummallinen työpaikka, että esim. tällä hetkellä minulla ei ole täyttä varmuutta siitä, että onko mulla hysteerinen kiire, vai luulenko vain niin. Jos ei muuta, niin voin aina viihdyttää itseäni pienellä tappelulla, ja kinastella itseni kanssa jotta kiire vaiko ei kiire.

Nyt kuitenkin on se virallinen the Muuttoviikko. Mutta ei se mitään, sillä työergonomiani on kohentunut siitä huolimatta huomattavasti! Siinä missä viime viikolla konttailin pitkin lattioita jakkupuvun saumat ritisten (buahahah, älkää nyt oikeasti luulko että omistan yhtä ainutta jakkupukua!) niin nyt minulla on soma pieni työpiste, jossa pöytänä toimii kaksi postin nurin käännettyä postilaatikkoa ja tuolina yksi samanlainen. Kerran tosin istahdin huolimattomasti oikein päin olevaan laatikkoon, ja sain hätistellä peppuuni takertunutta laatikkoa itsestäni ihan huolella.

Minun täytyy olla jollain vakavalla tasolla vinksahtanut, koska minua huvittaa tämä kaaos ihan silmittömästi, korvittomasti ja huulittomasti! Huutonauraa remakoin täällä vähän väliä, aina kun itseni kanssa kinastelulta kerkiän.

Menempä pakkaamaan muutaman klemmarin! Niin se aika kuluu kun on mukavaa. Nytkin on jo tiistai , vaikka eilen oli sunnuntai. Tai ainakin tuntui siltä.

Mukavaa toukokuuta ja tiistaita siis kaikille:)