Täällä ollaan!

Olin pari päivää käymässä tuolla kännissä, tosin en kyllä koko-aikaa siellä ollut.  Olen sitten viime kirjoittaman paitsi kännännyt, käynyt myös kirpputorilla, jahdannut pihasta karannutta kania, käynyt poliisilaitoksella (ei liity kaniin, kani löytyi naapuripihan jättiläistrampoliinin alta), hengannut, palvonut aurinkoa, läähättänyt siitä ilosta että oon lomalla, ilman sairas/sairaus- etuliitettä. Jee.

Se tapahtuma, mikä johti mut suunnattomaan wanhuusiän kriisiin, eli tyttäreni täysikäistyminen johti taas  siihen että käytiin hankkimassa sille ekat henkkarit evö.  Pitäähän sen päästä baariin!! Mun piti olla todistamassa, että mä oon mä ja mun tyttö on mun tyttö. Kun mitään virallista dokumenttia hänellä ei ole- HKL:n matkakortti, kirjastokortti ja Kelan kuvaton kortti eivät riitä, mutta onneksi minä oon tällänen wanha ja wakaa wanhus, kyllä polliisit minun sanaan uskoivat :D

Meillä oli Kiva-Tainan kanssa ihanaa. Parannettiin maailmaa, palvottiin aurinkoa, juotiin kaljaa auringonnousuun, istuttiin saunassa ja parannettiin ulkoavaruuskin, syötiin hyvin ei-naistenlehti-ohjemaisesti, tuhlattiin kauppoihin rahaa paljon, vaikkei ois varaa, mutta helvetti. Kerran sitä vaan lomalla ollaan!

Eilen K-T:n lähdettyä mankeloin neljäkymmentäsataa lakanaa, vähän niinkuin katumusharjoitteluna puolen viikon rötväilystä. Mutta siitä huolimatta- Kopparbergin tölkki sihahtaa kohta kun asennan ruhoni palvonta-asemiin tonne pihamaalle.

Jalasta sen verran, että se on paremmassa kunnossa kuin ikinä, että ehkä se sit oli ihan hyvä että se PF tuli ja hoidettiin siinä samoilla tulilla kaikki olevat, tulevat ja menevätkin vauriot kuntoon.

Ihkua perjantaita kaikille ! :)