Moi,

ootteko huomanneet, että bloginpitäjien keskuuteen on ilmiintynyt melkoinen pyörtyily- ja pökräilytauti? Muutamat avainsanat saavat aikaan välittömän pökertymisilmiön.

Vaikka tiedän että nyt kansaa taas lakoaa kuin New Kids On The Blockin- faneja eturivissä, niin ne avainsanathan ovat mm. Cro**, uusi blogili*** ja puutarhaton***.

Ei hätää pyörtyilijät, mä osaan intuboida! Muutenkin olen ihan lukuja vaille valmis lääkäri, olen mä niin monta vuotta Teho-osastoa telkkarista kattonut.

Jostain ihmeen kumman syystä sain aamulla metrossa mieleeni tälläisen mieltäni askarruttavan ajatuksen: kun Harry Potter kavereineen menee Tylyahoon ja ne juovat siellä kermakaljaa, niin voisko ne periaatteessa siis vetää kermaperseet olalle?

Sain eilen pitää pikkupupua sylissä! Se oli ihana! Sen kutsumanimi on läski-Aino. Vaikka mun lapseni Aino ei oo vähimmässäkään määrin kyllä läski, mutta se pikkupupu on. Sillä on kuulemma ihmis-ainon luonne- nukkuu paljon ja on äreä kun herätetään.

Iso koira tuli nuolemaan ja tökkimään pikkupupua kuonollaan ja kissakin teki ensikontaktinsa siihen. Haisteli vaan ja katto silleen näin O__O.

Tää sorviviikko on nyt jotenkin ihmeen hermostuttava sekasillisalaattisoppa. Ja kakarat kotona oottavat lomaa kuin lehmät kesää. Elma-setä lähtee tänään Tampereelle NRJ:n ulkokonserttia järkkäämään ja siinähän ne tärkeimmät.

Alla taas vanha kuva. Kun kerta kuopuksen hiuksia joku tossa kehui niin...  

408030.jpg