Elma-täti on nyt hyvin hyvin väsynyt.

Heräsin tänä aamuna taas aikaisin, ja vaikka ois väsyttänytkin kuin peijoonia, niin nousin kuitenkin. En halua nukkua lomaani ohi.

Avasin telkkarin sääennustuksen toivossa. En saanut uutisia enkä säätimiä, sain Salattujen Elämien uusintoja vuodelta jotain. Mikä juhla-aamu! Huomasin olevani tosiaan aamullakin hyvin hyvin väsymys, koska Salkkareiden jaksossa tapahtunut kuolintapaus sai minut kyynelehtimään! Siis kelatkaa! Suomalainen paskasaippuasarja ja täti valuttaa tippoja silmästä! Ei hyvin mene.

Lähdin kauppaan, tulin kaupasta, en tehnyt mitään, sitten lähdin maakuntakiertueella. En löytänyt ikinä sitä tietä, mistä sekä Elma-setä että Kiva-taina minulle kertoivat. Löysin sen sijaan toisen, oikein kivan ja hyväpäällysteisen tien. Ja mikä parhautta, sitä myöten pääsi perille myös! Ehkä vähän kiertäen, mutta kauniita suomalaismaisemia tarkkaillen

Tulin kotiin taas kaupan kautta. Oltiin kahden kotiin jäävän nuorimman lapsen kanssa puhuttu, että jos vietettäis tämä viikonloppu matalalla taloudellisella profiililla ja syötäis pakastinta tyhjäksi jne.
Tämä ei nyt sitten ihan onnistunut. Tulin kaupasta viiden kassin kanssa. Jouduin siis soittamaan roudausavun paikalle, että niin taloudellinen taas osasin olla.

Täksi illaksi odottamani ihana juttu siirtyi viikolla. Mutta koska ei olisi reilua pitää teitä jännityksessä ja leikkiä mitään arvatkaa vielä kerran-leikkejä, niin paljastan mikä se ois ollut ja mikä se noin viikon päästä on. Se mun palkintolahjaylläri-ihanuus.

Mä saan yhdeltä tyttäreni pitkätukkapoikakaverilta kissanpennun. Siitä tulee MUN oma, mun vauva, mun kultapumpulipökäle. Se on oranssi kissa ja se on IHANA. Siitä tulee sisäkissa, siitä tulee kiltti, siitä tulee mun silmäterä, korvannipukka ja käpyrauhanen- kaikki ominaisuudet yhdessä ja samassa kissanpennussa.

Anteeksi. Olen hieman siis väsynyt. Ja olen hieman hullaantunut hassulla tavalla kissanpentuun. Oikeestaan ehkä ihan hyvä, että sen tulo viivästyy viikolla. Se ei ois ihan luovutusikäinen vielä ollutkaan. Seli seli, ei toi mikään hyvä juttu oo. Mutta viikon päästä!

Koska megalomaanisen suosion saaneeseen arvauskisaan ei tullut yhtään oikeaa vastausta, niin arvomme kaikkien osallistujien kesken palkinnoksi illan Elman sohvalla kera kissanpentupillerin. Ilopillerin.