Moro taas !

En ole tukehtunut paituleihin enkä muihinkaan vetimiin- kuten siis esim. ovenkahvoihin, mutta naapurin leso äijä sen sijaan on varmaan lähestulkoot tukehtunut mun yökkärin housuihin.

Viime viikolla kun olin sairiksella, niin kävin yks aamu heittämässä jälkeläiseni tohon ihan lähelle kouluun, koska myöhästys. Mulla oli yökkärihousut jalassa (ei ees pallokalsarit) ja tietenkin tää lesotus meni juuri sliipattuna autolleen, kun minä taas tulin omaltani yökkärin lahkeet vienosti väpättäen. Oisitte nähneet sen ilmeen! Tai oikeammin- onneksi ette nähneet. Se katso kyllä mua kuin eltaantunutta koiranmakkaraa. Nauratti :D

Nyt olen ollut kaksi päivää taas ansiosorvin ääressä ja hemmetti että ei vois niinku vähempää kiinnostaa ! Työhaluttomuuseläke himoittaa enemmän kuin koskaan ikinä ja kesälomaankin on vielä puolitoista kuukautta. Mrr.

Wanhentumispäiväni ja äitylinpäivä menivät ihan rutiinilla, oon ollut äitinä jo yli 20 vuotta ja synttäreitä juhlinut (vähän yli)  puolet enemmän, joten mitäs noista. Perjantaina juhlistin myös hieman wanhentumistani ja kalsarikännäsin hieman. En siis kuitenkaan esim. paitulikännännyt, eheheheh.

Erehdyin katsomaan jonkun puutarhojen kuntoiluohjelman äsken telkkarista. Arvatkaa näyttikö oma pihapahanen sen jälkeen ihan joltain spurgujen luolalta ? No näytti ! Meidän piha on KAUHEE. Nyt pitäs olla tukuttain toimintatonneja, valtavasti ideoita ja hitosti raavaita äijiä, jotka sais ton pahaisen 80 neliötä johonkin kuosiin.

Onko kellään neuvoa jotain halpaa idistä, millä kamalasta sais hienon vähällä vaivalla ja rahalla? Tai ei sillä vaivan vähäisyydelläkään niin väliä, mutta maksaa se ei sais mitään ihmeitä.. Taitaa olla mahdoton yhtälö..

Hitsi jos julistettaisi joku universumin rumin piha kisa, ja voittaja sais pihanstailauksen niin oltas vahvoilla !

Onneksi helatorstai on ylihuomenna. Jos huomisen jaksaisi vielä irvistellä töissä ja sit perjantaina .. huoh. Onko kellään neuvoa jotain halpaa idistä työhalujen kohottamiseksi ? Oon kaikkea vonkaamassa nyt teiltä. Mutku mä ha-luuuuuuuuuuuuun. (tähän kohtaan sopisi raivarit lattialla, mutta pelkään että lattiaan tulee halkeama jos minä meen sinne potkuraivoomaan, niin jätän väliin).

Alan suunnittelemaan pankkiryöstöä tai jotain. Kivaa illanjatketta ! :)