Kuherruskuukauteni Facebookin kanssa on ohi, ja sen kunniaksi päätin aloittaa uuden uljaan blogielämän. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka välillä tuntuu, että kaikki sanottava on sanottu, niin sitten sanon jotain vaikka tästä pallurasta:

Kuva%20515.jpg tai tästä 125811.jpg.

Niin kert.

Olin perjantaina blogimiitissä. Siel oli melkein kaikki ja vähän päälle. Oli hubaa ja maailmakin pieneni taas hieman kun kävi selville siviilielämän yhteiset tuttavuudet muutaman bloggaajan kanssa jne.

Muistatteko kun joskus huokailin sitä, ettei mulla ole täällä sorvaamossa lainkaan sijaista. Ja kun kuitenkin hoidan sellaisia päivittäisrutiineja täällä, niin sijaisuuden puute ei näy vain epämääräisenä kasana työpöydälläni, vaan melkeinpä jokaikisen kanssasorvaajani päivittäisessä elämässä. Olen siis paljonvartija, enkä nyt puhu painostani ;)

Noh, ei hätää, onhan mulla uuttera ja toiminnallinen pomo! (siis.. muistanette ehkä myös kuinka olen kertonut että kuinka uuttera ja toiminnallinen....).

Se kun keksi tässä kerran, että jos eräs herra E, joka kuuluu eri tiimiin kuin minä, tuuraa mua niin mä voin sitten tuurata - ei vain herra E:tä vaan myös _koko hänen tiimiään_. Ja tänään olen toisen kerran tämän syksyn aikana sekä markkinointipäällikkö että varastomies, kaupantäti ja markkinointisuunnittelija... sen lisäksi olen ihan pihalla tämän paikan lukkojen ja ovien ja painikkeiden ja juttujen kanssa..

On tässä se hyvä puoli, että huomenna taas oma sorvi ja työpöytä tuntuu maailman kivimmältä paikalta. Tai no ainakin melkein maailman kivimmältä...

Uskokaa tai älkää uskoko... mun mieleni alkaa voimallisesti kääntymään kohti joulua...

297564.jpg Lupaan kuitenkin, etten puhu joulusiivouksesta mitään.. ainakaan vielä !

Nyt alan ihmettelemään, mitä markkinoisin tänään edullisesti... Mutta sitä ennen pitää varmistaa olenko avannut oikeat ovet ja sulkenut oikeat ja onko ja eikö ja huh huh.

Mukavaa maanantaita teille kaikille toivotan!

(tämän postauksen kaikki kuvat by Iida)