Hei, olen hiiri!  Hakkeroiduin salaa tänne tämän talon tädin blogiin, koska se joutui vankilaan, koska poltti jonkun .. varaston? Jotain se tuolla mesosi kun poliisisedät tuli sen hakemaan. Jostain pallokalsareista? Halusi ne mukaan. Oisi nyt edes juustoa pakannut matkaansa. Ihmiset on niin kummallisia välillä!

Olen nyt jonkun aikaa asunut täällä toisessa kodissani. Täällä sitä on kaikenlaisia karvaisia otuksia. Pari sellaista valtamerilaivankokoista käy aina välillä minua katsomassa kuola suupielistä valuen. Ne on kuulemma kissoja.

Sitten täällä on sellaisia olympiastadikan kokoisia juttuja, jotka sanoo hau hau aina välillä. En muista miksikä niitä kutsutaan. Mutta hassuinta tässä talossa on ihmiset. Se yksi hullu onneksi vietiin putkaan, mutta on täällä niitä lisempääkin.

Minua hoitaa sellainen kiharatukkainen tyttö. Aina kun ne kissat on käynyt minua moikkaamassa, tämä tyttö ottaa minut syliin ja lässyttää jotain että ei mitään hätää, älä pelkää.. jne. Enhän minä mitään osaa pelätä! Paitsi asuntoni kaltereiden välistä näen kyllä vähän pelottavia juttuja. Joku Marilyn Manson tuijottaa minua sen tytön seinältä ja se kyllä välillä saa pienen hiirensydämeni väpäjämään villinä.

Oijoi, pienet hiirenkäpäläni väsyvät kovin nopeasti tähän kirjoittamiseen. Menen nukkumaan pesämökkiini.
Hei hei kaikille!

Terveisin Ville jr.