Hei vaan ja moi kans.

No mitä sitä tässä salaamaankaan. Edellisessä postauksessani mainitsemani positiivisen stressin aiheuttaja ja ne tulevat juhlat ovat siis minun omat merkkipäiväni. Täytän sen maagisen villityslukeman, ja se on kuulkaa paljon se. Siis kuin vanha on viiskymppinen ihminen? No just näin vanha! Kauheeta kun olenkin vanha. Mutta! Ei minusta yhtään tunnu siltä, eikä se nyt kaikista näistä voivotuksista huolimatta ole minulle minkäänsortin kriisi.

Joskus vuosi sitten se oli ehkä vähän kriisi, mutta nyt olen oikeastaan vain onnellinen ja silleen en leuhkalla tavalla ylpeä, että olen näinkin wanhaksi elänyt. Kuulostipa pateettiselta. Mutta kun on näitä ikävia sairastapauksia sun muita ollut tässä lähistöllä ja sielläkin ruudun toisella puolella monissa paikoissa niin.. niin!

Minulla oli tänään vapaapäivä töistä. Kuvittelin, että saisin tämän läävän kuosiin, mutta hah. Kohta kyllä vielä jotain teen, mutta täytyihän minun tulla tiedonanto tänne antamaan, kun on ne viranomaiset, juunou. Jos et nou, niin lue edellisestä räpellyksestäni;) 

Tiedättekö kun koko kämppä on niin infernaalisessa kaaoksessa, että tuntuu ihan matemaattisesti ja vaikka hitto filosofisesti mahdottomalta ajatella, että parin viikon, KLUP PARIN VIIKON, päästä täällä pitäisi paikat kiiltää ja sankarin hymyillä... Niin siis että tiesittekö että on aika dorkaa, että tässä kaaoksessa piti vielä koko iso vitriini tyhjentää kaikesta tavarasta ihan vaan sen takia, että sitä sai siirrettyä kolme senttiä! 3 cm! Mutta näin vain oli erään seinän kosmeettisen vamman takia tehdä. Nyt vamma on suunnilleen noin likipitäen vitriinin takana. Kaikkea sitä.

Huomenna roudaamme Elmasedän kuorkkiin, tai no jos tarkkoja ollaan niin ei se hänen ole vaan sen firman missä hän on töissä, ja onneksi on koko päivä aikaa tehdä se. Su-aamulla kuorma sitten lähtee Turkuun, jonne tyttäreni siis muuttaa.

Tosi moni on äimistynyt siitä että Turkuun? Miksi juuri Turkuun? No miksi hitossa ei? Jos on Helsinkiin syntynyt niin ei kai se sitä tarkoita, ettei täältä saa ikinä muuttaa mihinkään? Enkä nyt ala yhtään mitään Turku on Suomen pepunreikäjuttuja kuunteleen. Samanlaisia persläpiä on Suomi ja Eurooppa ja maailma ja maailmankaikkeus täynnä. 

Mutta ei kai auta. Alan nyt imuroimaan!

I'll be back.

Mun piti laittaa tähän yks ihku kuva, mutta kodissani nää turvatoimet on paljon rankemmat kuin töissä. Eli laitan sen ihkun kuvan tänne sit kun olen töissä.

Hei hei!