Moi!

Ei oo tehnyt mieli kirjoittaa mitään, ei kommentoida mitään- kenellekään eikä omaan lootaan- koska Veijoilla Vuodatus ja Blogger on jotain minua vastaan! Nyygh! Ehkä ne pitää mua epäluotettavana, koska olen raitis;)

Onneksi ollaan perjantaissa. Sorvaamossa oli kiivas viikko ja sain kiitolaukata mm. erilaisten miesten perässä alvariinsa.

Kotirintamalla tapahtui mm. seuraavaa: Elma-setä tuli roudareiden vuotuiselta virkistysmatkalta Pyhätunturilta kotiin- selvin päin! Ei haissut siis yhtään roudarille hän! Apua, tämä epäluotettavuus on tarttunut häneen jo nyt, alle kahdessa viikossa!

Melkein samalla ovenavauksella kun E-S tuli lentokentältä kotiin, minä lähdin lentokentälle. Haettiin Iida-lapseni bestis. Bestis vietti 10 kuukautta Japaniassa, ja nyt se tuli kotiin.

Eräänä iltana tällä viikolla mulla oli ilo tavata myös salarouvia. Koska kyseessä oli salarouvat, niin enpäs linkitäkkään. Koska salarouvat ovat muutenkin niin sisäpiirirouvia, blogilistojen hoteimpia ja topeimpia tapauksia, niin eihän ne mahdu kohta enää koko blogilistalle, jos me yhtään vielä paneskelemme toisiamme, hell yeah! (ja muistattehan, salarouvat voivat olla myös neitejä, salattomia tahi herroja. Salarouva on vain sellainen yleisnimitys salarouville. Ja tämähän siis oli sarkasmia hei.

Ja sit ihan vaan tällänen tiedote: olen laihtunut pari kiloa ihan vahingossa. Olen syönyt leipää, pastaa ja perunoita kuin hirvi. Ja kaikkea muutakin. Jippii.

Mitäkönkähän muuta... no ei sitten niin yhtään mitään!

Niin että kivaa viikonloppua vaan teille ihan kaikille :)