Ette ehkä usko, tai varsinkaan toivo- olen TAAS täällä.

Syynä tähän on kriisi. Olen ollut melkein kolme viikkoa lomalla ja huominen paluu arkeen kriiseyttää. Vaikka kesäloma on puolet pitempi, on ihan eri asia kun voi kirmata jossain kesäcroc.. *pökr*.. siis tennareissa tuolla ja olla vähän kuin lehmä kesällä, vaikka taivaalta tulisi kirveitä.

Mutta nyt.. miten kylmä/kostea/hyytävä/jäätävä on kun kellon viisarit eivät osoita aamukasiakaan? Luultavasti ihan hiiskatin kaikkea.

Mitä kaikkea pitää muistaa ottaa töihin mukaan? Avain? Niin.. AVAIN! Missä on mun avaimet? Tarviiko muuta? Bussilippu! Missä on mun bussilippu? Kännykkä- siis myös työkännykkä, jonka otin jostain syystä kotiin vaikka se onkin ollut kiinni kokoajan.. missähän se on.. siihen ei voi soittaakaan koska se on kiinni.. Oma kännykkä kans.. se on tossa noin. Yksi tavara hallussa.

Vaatteet.. hmm niin tosiaan. Mahtuukohan mitkään enää päälle? Luultavammin ei. Kehtaako töihin mennä verkkareilla? Luultavammin ei, vaikka tuskin sillä mitään suurtakaan väliä ole. Missähän mun farkut ja kaikki on. Tissiliivit! Voi luoja missä mun tissiliivit on, se nyt ainakin varma että nää utareet pitää jollain kahlita, toisin kuin lomalla.

Tukkakriisi! En oo koko lomalla suoristanut näitä. Suoristanko nyt kun ne ovat saunapuhtaat? Aamulla? En ollenkaan?

Meikit! Siis meikit, apua mähän meikkaan vähän aina töihin. Missä mun meikit on? Miten meikataan ees?

Ja niin missähän on pipo, tupakit ja kuka sukseni vei? Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä hä? EN KESTÄ!

Pitääkö vielä jotain muuta muistaa? KASSI! Missä on mun kassi? Käytin sitä viimeksi jouluostoksilla! Kun kävin välipäivänä Itiksessä mulla ei ollut kassia. Voi hemmetti, mitä muuta pitää siis vielä muistaa? Kannattaako nukkumaan mennä ollenkaan kun pitää ettiä kaikkia tavaroita ja vaatteita ja suoristaa hiuksia..

Kuopuksen todistukseen allekirjoitus! Missä on kuopuksen todistus? Missä on koko kuopus ylipäänsä?! Ai on se kotona ja todistuskin sen huoneessa.. wiuh.

Jos arkeen palaaminen on tällästä jokapäivä niin oon hermolomalla ennenkuin ehdin kissaa sanoa.

Yritin lisätä tähän yhden kuvan, mut mistäs sen nyt sit voi lisätä tässä uudessa Veijossa, häh?