Tarvitsen lomaa!!

Ai niin. Mähän oon lomalla. Pahus.

Operaatio varaston siivous on LOPUTON suo. Olen vain jo niin pahasti uponnut siihen suohon, että paluuta ei ole. Tuokaa pitkospuut! Muutun puoleen yöhön mennessä rämehomoksi, jos ette.

Eikä siinä kaikki. Varastoja on yksi, mutta varaston kamoja on nyt kolmessa huoneessa ja kohta pihallakin ja perhana. Mutta on niitä roskiksessakin! Ja paljon! Juhuu. Ja uusissa säilytyslaatikoissani, joita kävin tänään ostamassa lisempääkin.

On tässä jotain hyvääkin. Kun olen tästä selvinnyt, palkitsen itseni ensin tapaamalla yhen bloggaajan livenä. Mutta salarouvuus (tai sitten se tuleva rämehomous) estää minua paljastamasta tämän bloggaajan henkilöllisyyttä, mutta sen verran voin paljastaa, että luvassa on roimaa kuorohuutonaurua ja kaikkea roimaa.

Eikä siinäkään vielä kaikki. Sain kutsun äsken ystäväni mökille. Voin mennä sinne yksin, kaksin, kolmin, nelin, nelinkontin... ja arvatkaa kenet valitsen lomaseurakseni? No minut!! Olen sitä mieltä, että jos perheen kuudesta jäsenestä neljä on täysi-ikäisiä, ja vaikka yksi täysi-ikäinen varmaankin paahtaa jossain akselilla Ilosaari-Pihtipudas-Huitsinnevada, niin silti!! Jätän perheeni hunningolle! Lähen yksin lomalle! Saan lomaa tästä lomasta!

Edellisen postauksen kommentteihin palatakseni tässä näin: mun täytyy nyt tuottaa pettymys ja kieltäytyä kaikista kivoista oravankakkakutsuista ja muista. Sori kaverit :D

Kivaa iltaa vaan kaikille:)