Apua!

Rakkaat lukijani, tukijani, tuettavani, tukisukkani, tukkukorttini, tuk.. no joo asiaan.

Minulla on helvetinmoinen ongelma. Tämä ei kaikkien maailman ongelmien joukossa ole taaskaan kuin hyttysen solun mitokondrion kokoinen ongelma, mutta kaikenkokoiset- tai pienoiset ongelmat voivat olla TOSI ISOJA, jos niikseen tulee, ja nyt nimittäin tulee. Ja menee.

Olen niin tuhannen tulimmaista kertaa valittanut paskoista radiokanavista, että sitä en enää tee. Sorvaamon matolaatikon radiosta kuuluu vain paskat kanavat, mutta koska jotta pystyisin keskittymään edes johonkin, tarvin taustalle jotain älämölöä.

Tämän viikon aikana olen huomannut, että kuuntelen mieluiten vaikka ylen ykkösen "sää maa-asemilla tänään kello 12"- tiedotusta koko päivän putkeen kuin yhtäkään kaupallista radiokanavaa, koska. Vittu. Anteeks. Mutta kuitenkin..

Jonkun närästyslääkkeen mainos on niin maailman paskin ja kamalin että jos kuulen sen vielä yhdenkään kerran jossain, niin en takaa mitä tapahtuu. Ilmeisesti mainoksen katala juoni on saadakin kuulijansa niin raivoihin, että mahahaavat paukkuu joka jätkällä ja kaikki rynnivät pää kolmantena jalkana apteekkiin ostamaan sitä mainostettua närästyslääkettä.

Mainoksessa joku kauhea akka laulaa oodin menetetylle närästykselle ja se on vain yksinkertaisesti niin h-e-l-v-e-t-i-n ärsyttävä. Eikä tässä vielä kaikki. Kaikessa kamaluudessaan tämä mainos soi jatkuvalla repeatilla pollajukepoksissani niin, että mun on ihan kohta pakko hajottaa mun pollajukeboksi. Tai polla, juke tai poksi. Siis jumalauta.

Kertokaa joku biisi joka jää soimaan päähän kuin häkä. Koska nyt on hätätilanne, niin ihan kaikki käy! Lauri Tähkäkin alkaa inhimillistymään Pepcid Duo- mainoksen rinnalla (kai se sen niminen lääke oli) ja Olli Lindholmi on oikea kultakurkku ja Pate Mustajärvi komee kuin kekkonen.

Päätä särki koko päivä. Ehkä mun ukkostutka vaan skannaili paineita, mutta onneks meni ohi.

Koska olen muotiblogisti, niin päivän asu:

tama_helvetin_paita_helvetti.jpg

Moi taas ja auttakee!