Moi ja kiitos kaikille edellisen postauksen kommentaattoreille! Tässä ja nyt yhteisesti ja erikseen.

Tuon katastrofiperjantain jatko kului suuremmitta ongelmitta. Ilta oli oikein jopa ihku, kun olin kylässä nuoruuden kavereillani, pariskunnalla jotka ovat olleet yhdessä yhtä kauan kuin Elma-setä ja mä, ja jotka aloittivat seurustelun 12-vuotiaana! Aatelkaa! Mitä pentuja! Me sedän kans oltiin sentään jo huikeassa 14- ja 15 -vuoden iässä..

Kaverillani oli tallella kaikki sen aikaiset teinikalenterit! Vanhemmat teistä varmaan ainakin muistaa moiset kalenterit. Niihin ympättiin kaikki tapahtumat, leffaliput ja juorut. Tutkittiin kalentereita tietenkin asiaankuuluvasti Hölmöilevää Omenaviiniä juoden. Hitsi että oli aikas ätläkkää.

Yritin ottaa kuvan siitä päivästä kalenterissa, jolloin E-S ja mä tavattiin "Olan ja Samin bileissä", mutta ei onnistunut. Mutta sekin oli siellä kirjoissa ja kansissa, joten uskottava se kai on ;)

Loppuillasta lähettiin baariin, jossa oli noin koko perheeni, koska miniän synttärit. Sielläkin oli kivaa. Yöllä kotona oli vähän kriisiä, ja se ei ollut kivaa- varsinkin kun siihen sitten joutui väkisinkin ulkopuolisiakin mukaan, mut ei voi mitään. Mun hima, mä saan huutaa täällä niin paljon ku huvittaa ja silloin sattui huvittamaan. Piste ja aamen.

Lauantai meni sitten nukkuessa ja koomatessa ja eilinen itseä inhotessa.

Tänään on sitten normaalimpaa, mikäli tollanen adjektiivi nyt sopii samaan lauseeseen mun kanssani.

Esikoiseni on kipee. Päätin että sen on päästävä Vuosaaren terveyskeskukseen, vaikka soitin sinne siis joskus.. öö ... no 11 aikana. Esittelin itseni ja sanoin "mun lapsella on korva kipee ja se on muutenkin kipee ja sen pitäs päästä kyllä lääkäriin tänään". Täti luurin päässä: joo, kello 14 on aika vapaana just sattumalta, saanko lapsen syntymäajan? Minä: joo.. neljäs tammikuuta 1987... No mutta, mun lapsi on mun lapsi, vaikka se ois harmaahapsinen papparainen. Näin on :D

Mutta himamatka tänään.. joku onneton oli mennyt metron alle Herttoniemessä, eikä metrot liikkuneet laisin. Milläs luulette että Rautatientorilta pääsee periferiaan, jos metro ei kulje? No ei niin millään

Menin junalla Malmille ja sieltä bussilla 78 Vuosaareen. Olipa oikein maakuntamatkailua ja aikaakin meni vain vähän yli tunti. Pentele. Aikaa meni toki siihenkin, että eksyin Malmilla. En tiennyt meneekö se bussi ylä-malmilla, ala-malmilla vai välimalmilla ja meinasin jo kysyä suorimman tien ravintola Tillikkaan, mutta en mä sit. Jollain ihme koordinaateilla hokasin apteekin, jossa olen joskus käynyt kun olen tullut itseäni paikkauttamasta Malmin sairaalasta ja se toimi suunnannäyttäjänäni.

Mut ei mulla nyt muuta. Kivaa alkuviikkoa kaikille :)