Fonttikoko-ongelmainen Elma täs taas moi!

Ei oikeastaan ole mitään asiaa eikä asianvierusta mielen päällä, paitsi eräs erittäin tärkeä!

Nimittäin, mun mielestä suklaavalmistajien ehdoton kuningas ja kuningatar, äiti ja isä jne. on herra Veijo Fazer. Ei niinku epäilystäkään tästä. MUTTA! Miksi sitten Pandan Juhlapöydän konvehdit ovat paljon parempia kuin Fazerin konvehdit? Ainakin siis mun mielestä, ja monen muunkin galluppiini osallistuneen mielestä? Aika outoa mielestäni.

Ja aina kun pistän Pandan konvehdin suuhuni, mulla tulee sellainen käsittämätön olo niinkuin kävisin vieraissa... tai jotain muuta petturimaista.

Toinen sellainen aika tärkeä asia, ei niinkään minulle mutta teille ehkä kyllä.. En tajua näistä Vuodatuksen Vegen fonteista enää mitään. Eilistä edeltävä postaus tuli fonttikoolla hiirenpimpsa ja eilen sitten taas kokoa "näkee ilman tiimarin lukulasejakin". Tämä on nyt kokoa x-small.  Eli vaatekoossa minulle aivan mahdoton ajatus... katsotaan nyt mitä tästä tulee.

Tänään kun menen täältä sorvaamosta kotiin, alan heti joulusiivoamaan. En voi tajuta sellaista asiaa että jouluaatto on tasan kahden viikon kuluttua!

Yhtään lahjaa en tietenkään ole vielä hankkinut, mutta eikö se ole jo puoli hankintaa, kun tietää mitä hankkii ja suunnilleen myös että mistä? Joulusiivous etenee hitaasti mutta epävarmasti. Joulusiivous on kuitenkin aika helppo nakki, kun ne pari huonetta on jo suursiivottu. Mutta kyllä tässä vielä hammasharjoja ja tolua kuluu...

Jouluverhot olen toki asentanut ja suurimman osan jouluvaloista. Joulumattoja en oo vielä laittanut, koska nämä ilmat ovat olleet vielä sellaisia koirien kuratassukelejä. Mutta jahka ne luvatut himopakkaset tulevat, menevät matotkin lattiaan.

Hyi hemmetti muuten, miksei koskaan voi olla sellanen sopiva keli? Pitääkö pakkasten sitten tulla sellaisella ryminällä millä uhkailtu on? Vai onko tämäkin yhtä paisutettu asia kuin sikainfluenssa?

Hokasitteko, heti kun THL kielsi tiedotusvälineitä uutisoimasta sikainfluenssakuolemista, koko tauti tuntui katoavan tautikartalta kokonaan? Ja kun kuopus kertoi että sai rokotuksen ko. tautia vastaan, mä olin ihan että mitä ihmettä varten sitä enää kellekkään tuputetaan...

Toinen tyttäristäni marssi jo kuukaus sitten suunnilleen Vuosaaren terveyskeskukseen käsivarsi ojossa ja ilmoitti kuuluvansa riskiryhmään, vaikkei siitä mitään todisteita missään olekaan. Ja hän sai piikin mukisematta. Siitä olin iloinen, koska sillä on se infektioastma, eli heti kun tulee tavallinen flunssa, on keuhkot hyvinkin tukkeessa....

Oli miten oli, meidän perhe on säästynyt siltä tavalliselta flunssaltakin, ja mitä kausi-influenssia niitä nyt onkaan. Mitään tauteja ei oo ollut koko syksynä. (tässä napakka kopautus puupintaan, vaikken tajuukkaan mitä järkee moisessa toimessa on).

Nyt alan tekeen lähtöä kotia kohti. Hammasharja täältä tullaan! Hink hink!