Tämä on ollut sellainen jaettujen asioiden tiistai.

En nyt jaarittele sellaisista itsestäänselvyyksistä, kuten että jaoin vuoteeni Elma-sedän kanssa, ja jaoin kissoille ruokaa aamulla ja viisaita (mitä te siellä nauratte?) elämänohjeita kouluunlähteville lapsilleni jne..

Vaan! Olen jakanut pomoinhon homokaverini kanssa ja kuulkaa, heti inhottaa puolet vähemmän kun on ihminen joka jakaa inhon kanssani.

Sitten olen jakanut tupakkani tuulen kanssa. Ei tarvi kuin minuutti hönkiä ja valmista tulee.

Olen luultavammin jakanut myös elämäni kuoleman kanssa, koska minua ei satu mihinkään!!

Tää on parhautta. Voisin vaikka laulaa, ja niinpä laulankin. Laulan Tiritombaa. Kuka muistaa ko. veisun? Koulussa sitä hoilattiin kovaa ja korkeelta ja luultavasti väärin.

Kuopukseni on muuten ihan uskomaton härölapsi. Mulle tuli tekstiviesti: "Lähdin koulusta kesken päivän kotiin, koska mulla vetää suonta jalasta". No.. niin.. no. Voihan se suonenveto tietty olla ihan gauheeta! Onhan sillä niin ohut jalkaki.. mrrr...

Kuulkaa.. inhosittepa tai rakasittepa joulua miten paljon tahansa, siihen on nyt tasan kaksi kuukautta! Trallallei! Mutta seuraavan kerran jouluasioista vasta piiiiiiiiiiiitkän ajan päästä. Tämä on lupaus.

Kivaa tiistaita kaikille:)