Heip.

Minusta tuli eilen illalla hihhuli. En ois ikinä uskonut, että näin pääsee käymään, ja taas kävi.

Tiedättehän, että jos oikein kovasti uskoo johonkin, vaikka siihen että puolikas taululiidun palanen iltaisin jyrsittynä auttaa kaikkeen, niin sittenhän se auttaa. Usko voi siirtää vaikka vuoristoja, mannerlaatoista puhumattakan.

Minä sain mielestäni erittäin täyspäiseltä kaveriltani vinkin eräästä tuotteesta, mikä kuulemma auttaa kaikkeen, ja yllytyshullutettuna sitä eilen hankin. Ja sehän auttoi! Kaikki vaivani ovat kadonneet kuin pieru saharaan! Olen hyvin vetävässä kunnossa! Esim. kivireen vetäminen sujuu leikiten, käteen vet.. oho. Ihmetaikahihhulinappinihan saavat minussa esiin kummallisia piirteitä. Anteeksi kovin.

Ja niin juu. En jyrsi taululiituja sen enempää kuin kiviseinästä palasiakaan. Kyse on ihan vaan magnesium-nappuloista. Niin että haukkukaa hihhuliksi ja hurahtaneeksi ituhippi-vitamiinihekumamummoksi! Minä kyllä kestän haukut. Mutta magnesium-taikahihhulinappuloista en hevillä luovu. Enkä humpalla !

Olen pari viikkoa keikkaleskenä. Sopii hyvin! Kun mies ei oo jaloissa pyörimässä, voin uudella hihhulitarmolla tehdä kaikkea kivaa kotona, kuten maalata katon korjauslakalla. Tai jos oikein räväkäksi äidyn, niin kynsilakalla. Hilekynsilakalla!

Mitähän mä keksisin vaan meidän koiralle... syy tähän pähkäilyyn alla.

Hehän ovat kuin kaksi marjaa:

Kuva754.jpg picture by ryudak535002.jpg

Jone Nikula                      Osku
viihdemies                       koira

Muuten meidän Osku on kyllä ihan mukava koira.

Nyt ei muuta kun mukavaa tiistaita kaikille ! :)