Pah, olipa aika tylsä viikonloppu mulla. Koko viikonloppu oli vain yhtä isoa konditionaalia, eli jahkailin sitä kuinka kaikkea pitäisi ja pitäisi ja pitäisi ja pitäisi ja voisikin, mutta kun ei napannut niin ei napannut.

Sitäpaitsi olen taatusti aiheuttanut tyttärelleni ikuisen oksymoronian. Koskapa käytiin ostamassa sille lauantaina _suomalainen jenkkisänky_.  Mutta muuten täytyy kyllä todeta, että uusi sänky ei tosiaankaan ajanut minua perikatoon, vaikka ensin pelkäsin näin käyvän.

120-senttinen suomalainen jenkkisänky oli lievässä halvennuksessa. Alennusta tuli 540 euroa! Hihi. Ja on muuten upee sänky.

Elma-setä tuli eilen aamulla Ruotsista (Lordi) Jyväskylän kautta kerien (Wasp) kotiin ja oli niin naama nurinpäin ja anti-auringonpiste kuin ikinä. Herättyään muutaman tunnin keikaltapalautumisuniltaan- jos mahdollista- vielä enemmän. Se vaikutti sitten siten, että minäkin olin naama nurinperin.

Sedän naama alkoi kääntymään oikeaan asentoon vasta siinä vaiheessa, kun minä olin jo ihan oikeesti ihan vittuuntunut! Onneks ees silloin.

Kuopus saavutti eilen 14 vuoden huikean iän. Emme juhlineet synttäreitä sen kummemmin. Ehkä joskus myöhemmin sitten.

(inhoan muuten bb-sorellaa)

Kivaa viikonalkua itse kullekin!