Mahdanko olla ainoa ihminen tässä sivilisaatiossa, jolta alkaa tulla Madonna-uutisointi korvista ja silmistä ulos, ja miksei muistakin ruumiinaukoista?

Helsinki sekoaa Madonnasta, Madonnaa, hänen lapsiaan tai muuta seuruetta päivystetään ja bongataan ja tukitaan kadut, HKL liikennöi pitkin yötä, teitä ja vesialueita ja ilmatiloja suljetaan... On siinä aika mahtitäti kun kaikkea tälläistä .. huh huh.

En ikinä lue yleensä urheilusivuja, mutta koska näin kesäaikaan Hesari on niin lätyskäinen, niin urheilusivut pomppivat silmille salakavalasti. Vaan olihan Madonna toki päässyt sinnekin! Madonna vie ravikansan vessat Kuopiossa! Omg! Tekeeköhän Savon sairaanhoitopiiri tai joku muu vakanssi nyt hyväntekeväisyysteon, ja jakaa raviradan portilla Tenoja raviurheilun ystäville?

Minä en oo koskaan oikein syttynyt Madonnalle. Minusta hän on yliarvostettu, olkootkin että kai se hommansa osaa. Minusta sillä on suhteellisen tylsiä biisejä, ja en minä häntä minään tyyli-ikoninakaan pidä. Siviilielämänsä kappala-, adoptio-, sun muut asiat eivät vaan kiinnosta ja maailmassa nyt vaan on aika monta tosi paljon kiinnostavampaa asiaa kuin kyseinen laulajatäti.

Yksi minua paljon kiinnostavampi asia on esim. mun uus alakerran sohva. Facebookissa yksi kaveri oli laittanut statuspäivitykseensä kysymyksen että kuka tarvii, minä vastasin että joo ja nyt se on minulla, Kätevää! Sohva on uudenveroinen ja hieno. Ja oli halpa.

Meillä kun on ollut siellä alakerrassa sellainen sohvien liikekannallepano useampaankin kertaan. Voin joskus kertoa siitä sohvien historiikin, lyhyt oppimäärä- koska epäilemättä kaikkia kiinnostaa ?:D 

Meidän superpappa- Onni täyttää tänään 12 vee<3

Kuva%202303.jpg

Nuoremman polven edustajat: Islannin lammaskoiran pentu ja hampaitaan esittelevä Halla.

 Kuva110.jpg picture by ryudak

Ja tässä sama asetelma toisinpäin.

Kuva153.jpg picture by ryudak

(kuvat Iidan)