Heipä moi!

Kyllästyin ja ärsyynnyin eilen ihan hittona eräälle Elma-merkkiselle tädille, elikkäs tolle yhelle mulle. Minä kun olin  edelleen koomainen känttyrä, kuljin hitaasti enkä saanut sitten niin mitään aikaiseksi.

Annoin itselleni napakan potkun persuksille (se näytti varmaan huvittavalta) ja niin se sitten eilen tapahtui.. kello 17.15 koomailu loppui ja aloin hinkuttamaan juhannusjuhliin valmistautuvaa tönöäni juhlakuntoon.

Vaan kuinka sitten kävikään.. ei- en alkanut uusiokoomailemaan vaan jumituin yhteen nettipeliin! Hitto voitteko kuvitella! Minä, wanha ja wakaa täti poksauttelen intopinkeänä jotain hiton nettipalloja, ja siihen jäi rätit ja mopit rannalle ruikuttamaan!

Mutta tänään! Heti kun kiitokaasutan itseni periferiaan, piilotan kaikki kotitalouteni seitsemän tietokonetta. Kyllä ne pallot netissä pysynee ilman mun poksuttelujakin, mutta paska ei himan pinnasta lähde ilman hinkutteluani.

Jos tämä maailma nyt tässä lähipäivinä tuhoutuu, niin olen osasyyllinen. Olen harjoittanut yksityisautoilua välillä koti-sorvaamo-koti. Joka päivä! Mutku.. mutku.. 20 minuuttia kodista sorvaamoon on aikamoinen houkutin näinä metronvaihtelujen ja -hiturointien aikakautena. Ja mulla on ollut kiire koomaamaan, oli suunta mikä hyvänsä.

Oli miten oli, mutta en mä nyt jaksakkaan enää kirjottaa muuta. Moi O/