Tänä aamuna noin kello 6.30 Elman keittiössä tapahtunutta:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Äkäinen Teini: Äi-tiiIIIIH, mikä nyt taas on noin hauskaa??

Elma: Hauskaa, miten niin hauskaa, mikään ei oo hauskaa, koska lomantarve.

Äitillänne oli hauskaa kun sua synnytti! Miten niin hauskaa, kuule vielä

viis herätystä ennen lomaa, mikään ei oo hauskaa ennen sitä! Miten sä voit

tulla mulle tolla somalla aamunaamallasi ihan pokkana väittämään että mulla

muka on hauskaa ?

ÄT: No kun mä heräsin siihen kun sä rallatat ja hihität! Että kyllä sulla aika

hauskaa kuului olevan !

E: Rallatin? Hihitin? Mitä mä muka rallatin… oot kuule kuullut harhoja!

ÄT: Jotain tyhmän kuulosta masurkkaa sä rallatit, se meni jotenkin näin

(antaa ääninäytteen)

E: AAAAH tuo, kuule tuo on wanha kunnon lasten ja nuorten laulu, nimeltään

Tiritomba! (alkaa viheltämään Tiritombaa)

ÄT: Justtt. Mut hihitit kans!

E: Joo. Ala-asteella mun luokan pojat kutsui tissejä tiritombiksi. Kai se nyt

naurattaa!

ÄT: Äiti, sä oot hullu ja loman tarpeessa!

E: No sitähän mä tässä oon yrittänyt vakuuttaa. Niin .Tiritomba!

Nyt se sitten on tieteellisesti ja teinin vankkumattomalla mielipiteellä todistettu. Olen loman tarpeessa.

Olen täällä sorvaamossa nyt ja aion olla raggari. Lähden lätkimään täältä tänään aikaisin! Hähä.

Hyvää tätä päivää kaikille!