Nyt mulla on ihan OIKEA ongelma. Ei mitään rätti- ja lumppupoliittista pähkäämistä, vaan oikea superongelma!!

Liittyy - tättärätättärätättärääääää- yllättäen- rumpujen pärinää tähän kohtaan- JALKAAN!

Viikon ja päivän immobiilikolossaan asustanut kantapää on nyt irtisanonut vuokrasopimuksen! Se LIIKKUU!! Ja koska mikään muu paikka reitillä varpaat-polvi ei liiku, niin tämä tunne on nyt hieman omalaatuisehko.

Mietin tossa, että onko tää superhuono päiväni ja ynseä kipuilu ollut jotain signaaleja tosta liikkumisesta! Vidu jos on, niin ei hyvältä näytä. Ei ainakaan miltään nopealta paranemiselta meinaan :/ No sanottakoon nyt, että ei raggarinomainen vuokrapakolaiseni vielä mitään hillittömiä liikeratoja suorittele, mutta vähän samaan tyyliin kuin jos on liian iso kenkä ja .. tai jotain ! Perhana, mullon liian iso kipsi! Pitääks mun nyt mennä vaihtamaan se numeroa pienempään?

HAA!! Soitan puhelimella.. kysyn viisaammilta... - torvisoittokunnan taukomusiikkia tähän väliin...

No ni, eikä aikaa mennyt kuin vartti! Soitin ensin työterveyshuoltoon. Sain langanpäähän jonkun.. en muista nimee, mutta minulle oudon nimen ja äänen. Hän räpläsi vehkeitään-- öö tietsikkaansa (joo ja kyllä, olen tupla-koodeissa, siis oon vetänyt nappeja kaksin käsin, joten oon ehkä vähän hullunsekava tässä nyt) ja luki järkyttävän sairaskertomukseni! Vaikka tuskin se sitä järkytti, koska vaikutti ihan kuulilta. Nykyään on niin vaikeaa löytää järkyttyviä lekureita! Tai voi olla että se oli hoitsukin. En muista.

Sanoi sitten että "siinä on turvotus nyt varmaan laskenut ja sinne on tullut liikkumatilaa ja kyllä se pitäs vielä yli kaksi viikkoa olla paikallaan niin että mee sinne Täyden Palvelun Sairaalaan ja tässä on numero mihin voit soittaa". Jotenkin suunnilleen sanasta -sanaan tarkalleen noin ehkä.

Soitin tietty TPS:ään, joka ei nyt tässä kohtaa tarkoita erästä länsisuomalaista potkupallo- tai vastaavaa joukkuetta. Ei ne ois mua huolinut kuitenkaan jengiinsä mukaan, kuin korkeintaan siihen pitkään loukkaantuneiden listaan korkeintaan.

Ei kyllä ihmisten asiat pysy salassa viittä minuuttia. TPS:ssä tiedettin mun ongelma, ennenkuin olin sanonut muuta kuin kauniin nimeni: Elma-täti.  Se kuuli ihminen ekassa puhelinmestassa oli juorunnut! Tehnyt jonkun puhelinlähetteen kai sitten tietokoneitse :D

Juttelin toimenpide-ukkelin kanssa, mutta en sen söpön. Mun pitää mennä huomenna fiksattavaksi! Apua jos ne tekee jotain supersattuvaista! Apua, jos mä huomenna TAAS kidutan teitä kilsan pituisella sairaalapolkalla! Säälin teitä jo nyt!

Ja nyt en saa tehä mitään. Harmi kun oon ollut niin kauheen liikekannalla ja aktiivinen tässä jo monta päivää, niin nyt sitten pitää jumittaa paikallaan! Vähänkö epistä!

Niin että huomenna klo 8 meen TPS ja sit.. teitä on varoitettu.

AH!! Toivottavasti Peittofetissi on töissä! Alkoikin just palelemaan ihan hittona!