Rakas päiväkirja, ilman kirjaa ja päivää. Eh heh heh ei tästä tuu mitään.

Eilen kun tulin kotiin, niin just kakskymppiseksi ehättänyt esikoiseni ilmoitti "meille tulee sit tänään porukkaa istumaan iltaa...". Olin ensin että pentele, mut sitten keksin! Se kuka kutsuu kavereitaan istumaan (vaikka kyllä ne myös seisoi ja käveli ja notkui ja saunoikin) niin se myös siivoaa kämpän!

Ja niin me sitten esikoisen kanssa pantiin tuulemaan, ja ennen kuutta oli torppa hohtava ja päätin heti, että voikun tänne tulis joka perjantai joku istumaan, seisomaan, makaamaan ja henkaamaan!

Illemmalla kävi sitten sellanen jännittävä tapaus, että olimme täällä kotona Elma-sedän kanssa ihan kahdestaan (eläimiä ei nyt tässä kohden lasketa mukaan). Kaksistaan!!

Arvatkaa mitä teimme? No paljastan, vaikka onhan tämä aika.. hmm.. arkaluontoista!

Niinkuin ketkä tahansa tylsät heterot me tietenkin tuhottiin paketillinen jäätelöä. Sit Elma-setä nukahti nojatuoliin, ja minä menin omaan sänkyyn nukkumaan, käytyäni ensin hetken koneella dataamassa. Eikö ollutkin romanttista !!

Minä en vietä tipatonta tammikuuta. Mutta minä en nyt nauti alkoholia vähään aikaan, niin oon päättänyt, ja saahan sitä sitten kutsua toki myös nimellä tipaton tammikuu, mutta itse en käytä tuota trendisanontaa. Eikä tässä nyt muutenkaan mitenkään veren maku suussa olla. Juon jos juon, mutta koitan kuitenkin imitoida absolutistia jonkun aikaa.

Eilen sitten teki mieli kaliaa, vaikkei mun tee ikinä mieli kaliaa! Kylläpä on psykoloogista!Käänteisesti ajatellen: jos olisin päättänyt, että teen tässä kuussa oman juomiseni ennätyksen, niin varmana ei ois tehnyt mieli yhtään mitään.

Ai että tänään aamulla olin kuitenkin tyytyväinen itseeni, kun havainnoin krapulaa elinympäristössäni. Eikä mulla ollut, koska jos ois ollut, mullois ollut pahin kaikista kuitenkin.

En voi oikein kirjoittaa, koska muuan kissa nimeltään Olavi, rakastaa mua nyt tulisesti ja änkeytyy naamalleni hurisemaan. Niin että hur hur vaan kaikille :)