Pitänee ihan alkuun hieman avata tuota daijua otsikkoa.

Sen alkuperä on raivostus! Kas kun sorvaamoni matolaatikosta ei taas kuulu muuta kuin joku radionova. No eihän minua tietenkään aseella uhaten pakota sitä kuuntelemaan, mutta toisaalta kun haluan jotain taustamökää niin kidutan sitten itseäni, eli ihan oma valinta..

Noh, täällä Novassa pyörii sellainen ohjelma kuin VÄLIPÄLÄ. Siis voi jumalanpyssyt ja puukuulat! Olen tästä saletisti ennenkin vaahdonnut! Juontajana tässä tosi nerokkaassa sanakikkailussa on tietenkin nainen, jonka sukunimi on Seppälä, ja tajuutteko miten vitsikästä !? Seppälä- välipälä! Omg! Kuolen nauruun.

Tämä samainen Sep- hiton pälävälikälä on ehkä tämän universumin ärsyttävin radiohahmo. Se kun a) puhuu kaikille kuuntelijoilleen kuin idiooteille tai infantiileille ja b) se SÄittelee kaikkia! "Täs on sulle ihan uus biisi jo seitsemännen kerran tänään ja sehän on tää Celine Dionin My Heart will go on siitä laivaelokuvasta, siis tiäthän sä"? Mitä mieltä sä muuten olet tästä, tuosta ja siitä? Sä voit soittaa tänne studioon ja kertoo mielipiteesi. Mä toivotan hyvää päivää sulle." Kraah!

Palasin siis vahingossa syntyneeltä blogitauoltani  - jos en nyt entistä ehompana, niin entistä uhompana näköjään. Suonette anteeksi.

Oikeasti ei kyllä ole aihetta mihinkään uhoamiseen, eihän mulla ole mitään oikeitä ongelmia ees. Kyllähän teillekin on tullut eteen tilanteita, kun kerrotte jollekin - jos ei nyt ihan ongelmistanne- niin sanotaan nyt vaikka harmistuksistanne tms. niin saatte vastaukseksi että "no jo on sullakin ongelmat". Tai että "jos toi on sun ongelma, niin sulla taitaa mennä tosi hyvin".Jotkut myös kuvittelevat jonkun ongelman julkituonnin olevan suoraista vittuilua.. 

Oiskohan jossain olemassa joku ongelmabarometri, josta voisi tarkastaa, että onko kulloinkin kyseessä oleva harmi laskettavaksi ongelmaksi vai onko se vaan turhaa kiukkuilua.

Mä olen oppinut tässä elämässä sen, että varmasti on aina miljoonittain ihmisiä, jotka olisi valmiita vaihtamaan oman kurjan elämänsä esim. mun yhteen ongelmaan- mutta kun minkäs teet.

Sain tässä nimittäin yks päivä melkein turpaani, kun kerroin mulla olevan liian sikeän unen ongelman. Nukuin koko yön samassa asennossa ja olen aamulla ihan lommoilla. Kyllähän tämäkin vittuiluksi tulkittiin. Kuulkaas nyt. En minä vittuile. Olen tosi pahoillani niiden puolesta, jotka nukkuvat yönsä huonosti.

Voin siis kertoa, että hihhulointini on johtanut tähän sikiuneen. Se on myös vaikuttanut vatsantoimintaan, josta tuskin haluatte yksityiskohtia kuulla. Kerron kuitenkin sen verran, että olin mökillä viikonloppuna, ja siellä on ulkovessa. Se on ollut mulle aina ennen takuuvarma umpeutumisen paikka. Vaan eipä ollu enää. Halleluja ja muita hihhulihuudahduksia !

Mietin tässä sellasta tärkeää asiaa kuin sikainfluenssa vs. BB-talo. Nythän ne on siellä eristyksissä ja sikäli turvassa, mutta onhan ne välillisesti kontaktissa ulkomaailmaan kuitenkin. Käyhän siellä talossa niitä tuotannon ihmisiä grymsteeraamassa, ja mitä jos... Ois aika karua kattoa h1n1- pandemiaa bb-talossa... Niinkuin kyllä missä muussa talossa tahansa, mutta tuli nyt vaan mieleen.

Olin siis viime vkl mökillä skumppafestareiden kenraaliharjoituksissa. Koska koko festivaalijengi ei ollut paikalla, harjoittelimme kyllä maltilla, ettei tuu ylikuntoa. Mutta ylihuomenna suuntaan siis taas vuotuisille skumppafestareille. Ja sehän on siis tapahtuma, jossa pyhitämme lauantaipäivän skumpan juomiselle. Skumpan latkinta aloitetaan heti herättyä, ja lopetetaan sitten kun sammutaan. Toki siinä ohessa syödään ruokaakin jne. Mutta pääasiallisesti vain juodaan skumppaa.

Täällä mökillä on sellainen kylpypalju, sellainen puinen kylpytynnyri siis. Se on ihana! Lilluttiin pimeässä illassa siellä ja katseltiin taivasta kuumassa vedessä. Se lämmin vesi jotenkin lämmitti luut ytimineen ja koko elokuun lopun illan pärjäsi t-paidassa. Ihanaa.

Mutta nyt minä en kirjoita muuta. Kivaa iltaa kaikille:)

Ohessa toistamiseen julkaistuna pallokalsarit ja kriittiset homot. Varmaan tähän liittyy joku unohdettu inside-vitsi.