Hähä, jäitte kiinni!

Heti kun menee hyvästi, niin kaikki on vaan ihan hiljaa. YHTYKÄÄ ILOONI HEI kaiffarit!! :D
No ei oo pakko, en mä pakota. Paitsi vähän.

Kerronpa kengistäni. Mulla on uudet tennarit. Näitä hyväkkäitä olen nyt koekävellyt hyvällä menetyksellä kolmisen viikkoa. Siis nimenomaan menetyksellä. Joka kerta menetän jaloistani jonkun osan kun niillä kävelen. Ei nyt mitään spitaali-oireyhtymää sentäs, mutta ihoa amputoituu milloin mistäkin.

Mutta sanokaa nyt hyvät ihmiset, miten on mahdollista, että alunperin hankaava vasen kenkä on nyt sopiva ja nyt taas oikea hankaa. Välillä hankaus on kantapäässä, välillä varpaissa, välillä kengät tuntuu liian isoilta, välillä pieniltä. Miten voi olla näin hiton hankalat kengät, vai onko vika kenties jaloissani!!??

Sit yks tärkee juttu. Olin tänään työkaverin eläkkeellelähtiäiskahvilla. Ja EN OTTANUT TÄYTEKAKKUA LAINKAAN!! Koska oon aatellut ohentua hieman.
Luonteenlujuuteni määrä äimistyttää itseänikin.