Huh hiivatti mikä krapula!

Säästän teidät kuitenkin "mitäs läksit"- sanomisen vaivalta, koska siinäpä se juttu juuri onkin. En oo lähtenyt mihkään! Mutta tämän krapulaisempaa oloa vaan ei ole edes krapulassa. Mutta nyt on. Tutinaa, heikkoutta, särkyä, vellotusta, etoomusta.  Vaan kyllä tämä tästä! Wanha totuushan on, että se mikä ei tapa, siihen ei kuole.

Pakko, siis aivan pakko, isot pojat pakottivat, eli siis pakko sanoa muutama sananen BB:stä.

Kummallista, että täällä sorvaamossa noin kaikki haluavat puhua BB-talon viimeaikaisista tapahtumista, vaikkei kukaan ko. ohjelmaa katokkaan!

Tuskin tämä surullisenkuuluisa Mika/Sortsa-soppa kaipaa enää yhtä ainutta hämmentäjää- saati tuomaria, joten olkoot tuo asia nyt viranomaisten käsissä. Mutta. Muttamutta. Minua nyt ihmetyttää sellainen seikka, että minä en nyt tämän torstai-episodin takia saisi enää inhota Sortsaa! Minulla ei naisihmisenä ole oikeus täysimittaiseen Sortsa-inhoon, koska se tulkitaan niin, että hyväksyn sen, mitä Sortsalle tapahtui. Mä mitään hyväksy. Mutta koska olen alusta saakka, ensiminuuteista alkaen ko. akkaa inhonnut, niin en mä säälistä ala kenestäkään tykkäämään!

Toinen seikka sitten. Koska inhoon Sortsaa, niin se siis tulkitaan että hyväksyn seksuaalisen lähentymäyritelmäräpellyksen. Ja nyt minulta suu vaahdossa tivataan tätä iänikuista kliseetä että "Mitä jos se olisi ollut oma tyttäresi". No hei haloo ja tok tok.

Jos juuri ilmiintyneessä pedofiilijutussa olisi ollut edes millin sadasosan kosketuspintaa omiin tyttäriini, niin täällä oltaisiin kartut ojossa. Mutta kun tässä bb-tapauksessa on lähempänä minun kuin tyttärieni ikää oleva naisihminen, joka on vapaaehtoisesti juonut itsensä känniin, joka on vapaaehtoisesti mennyt samaan petiin miehen kanssa (ja joo joo, tapahtumien loppuosa ei sitten ollut vapaaehtoista), niin anteeksi vaan- minun on tavattoman vaikeaa asettaa omaa tytärtäni tuohon asemaan. Siis juuri tässä Sortsa-tapauksessa.

Ja se siitä sitten.

Ei mulla tällä erää muuta. Isot pojat pakottivat purskahtamaan ton BB-jutun, joten älkää alkako mulle!

Kivaa torstaita kaikille!