Moi, kiitos edellisen postauksen kommenteista taas tässä vaan nyt näin kollektiivisesti!

En nyt pysty kykenemään mihinkään personoituun vastaushommajuttuun, koska olen KÄNNISSÄ! Tämä on siis kännipolkka.

Sen verran olen kyllä wanhentunut tässä bloggausvuosien aikana, että en varmaan ikinä milloinkaan enää kykene tämänmoiseen kännipokkaan. 
Virkaiältään nuorempienkin (ja varmaan muutenkin nuorempien, olen nääs wanha räyhkä) lukijoiden lie oikeus tietää tädin willistä menneisydestä jotain. Ja mahdolliset omat ja vieraat  lapsilukijani, kiitos ja anteeks.

Eilen kiirastorstaina hei pääsin lähtemään 7 yli 2 töistä. Kyllä sitä sorvaajakin osaa olla tehokas kun on aikainen kotiinpääsy tiedossa. Kotiintultuani olin tosi tehokas ja aloitin pääsiäisen vieton relana kuin norppa tunturissa. Majoitin Hotelli Elmaan myös Idols-ääniteknikon, ja tänään tämä em. majoitettu plus setäni mun ovat jäähallissa varmaan aamuun saakka, koska yllättäen ne kaikki valot, kaiuttimet, mikrofonit, piuhat ja kaikki ne pitää myös purkaa ja pakata ja kuskata paikoilleen Helsingin Konalaan tai sinne jonnekin päin.

No mutta siis. Idols ! ARI- tydydy- ARI- tydydy. Kyllä on wanha tätikin nyt hekumoissaan ja fanittaa nuorta poekaa aivan intona. Ei Annassakaan mtn vikaa, ei. Hyvin tyttö veti ja on söpö kuin mansikka boolimaljassa (voi helvetti, mistä näitä vertauskuvia nyt oikein tulee?), mutta Ari!

Sain myös ihkun tekstiviestin yhdeltä lukijaltani, hän saa tulla tekstiviestikaapista itse ulos jos halajaa, mähän en mikään juorutäti ole ;)

Kalsarikännäily rules. Terkkui vaan kaikille ja jännittävää illanjatketta ! :)

Toivoo kalsarikänni-elma periferiasta