Moiks!

Hitsit että mulle aiheuttaa arki-aamuisin raivostusta minä itte!

Mulla menee kohtuuton aika, kun etsin kaikkia mahdollisia kadoksissa olevia elementtejä, kuten nyt esimerkiks Tiimarin rillejä, tissiliivejä, kenkiä, avaimia, kännykkää, ripsiväriä, vaatteita, kassia....

Tämän vuoksi toteutan tuskattoman ihmiskokeen itseni kanssa tällä viikolla. Tänä aamuna, kun kaikki oli siis kadoksissa, minulla kesti 1h 45 min ylösnousemuksesta siihen, kun seisoin ulkovaatteet päällä eteisessä ja tarkastin ajankulun kulun määrän.

Tänään aion laittaa aivan kaiken mahdollisen illalla valmiiksi! Pakkaan kassin ja laitan sen paikkaan josta takuulla löydän sen, etsin vaatteet valmiiksi- myös ulkovaatteiden pienet osat, kuten pipon. Harmi kun huomisen Hesaria ei voi lukea tänään jo valmiiksi, muuten tekisin senkin.

Huomenna voin sitten julkistaa, että kuinka kauan menee aikaa, kun kaikki on jotensakin löydyksissä. Hähää.

Mikäköhän ihme pihiys sitä minuunkin aina välillä iskee, kun omistan vain yhdet Tiimarin rillit! Nehän maksaa vain jotain pari euroa, joten niitähän voisi ostaa kassillisen ja ripottaa niitä joka paikkaan! Taidankin tänään mennä tekemään rillihankintoja. Yhden rillit kun on ihan tuskaa, kun ne laskee aina käsistään jonnekin ja sitten niitä pitää etsiä huluna!

Elma-setä lähtee tänään Barcelonaan, mutta en olekaan kolme viikkoa yksinhuoltaja. Olen yh vain 16 päivää, joka on AIVAN eri asia kuin 21 päivää! Asialla on enemmän eroa kuin viisi päivää, noin psyykkisesti. Tai sitten oon vaan hyvä huijaamaan itteeni, mut so not.

Koska en ollut perjantaina töissä, niin täällä on nyt kaikki klemmarit aivan sekaisin. Eli se on klemmarinjärjestelyjen paikka.

Ainiin! Blondi naapurintäti kertoi että tänne on luvattu 30 asteen pakkasia. Sanokaa että se huijas!!

Leppoisaa maanantaita kaikille :)