Nyt alko vähän pelottamaan!

Näin viime yönä unta. Se nyt ei sinänsä ole mikään uutinen, koska eiköhän me kaikki.

Mutta se, että tänään päivällä Elma-setä soitti Ruotsista ja loihe lausumaan minulle asioita, joita unessani näin! Enneuni! Ainakin lähes! Kääk. En halua olla mikään ennustaja-eukko! En halua nähdä enneunia! Olen tasan kerran aiemmin nähnyt, ja olen siitä traumatisoitunut vieläkin!

Hima on järkyttävässä epäsiisteyden tilassa. Kaiken epäjärjestyksen kruunaa keskellä keittiön lattiaa pikkuhiljaa mureneva kissanhiekkapaakku. Miten helppo se ois silpaista lakaisuharjalla roskikseen, mutta mielummin valitan siitä täällä.

Sitäpaitsi mun niska on jotenkin nyrjähtänyt. En saa käännettyä päätä toiseen suuntaan paljoo yhtään! Kuovi sitten jotain paakkuja tälläsellä päällä! Mrrr.

Ja sit mullon ikävä Kiva-tainaa, ja en käynyt kaupassa, enkä aio ruokkia lapsiani (tule apuun naapurin tursas!).

Mutta mulle on luvattu blogisukat! Mitäs siitä sanotte!?:P Toiset hankkii lentosukkia, toiset tennissukkia, mutta blogisukat! Kuin monella on?

Epähotsitus muuten vähän kaikkeen. Pitäsköhän alkaa kuuraamaan tätä taloa. Tällä päällä.