Kirje blogini mahdollisille lukijoille

Hei te mahdolliset lukijani! Vaikka ehkä olette saattaneet toivoa/epäillä/pelätä/luulla/yms. että tämä blogi on kuollut niin eipäs olekaan! Hähää! Myöskään tämän blogin kirjoittaja ei ole kuollut, vaikka saikin kuopukseltaan, lukuja vaille valmiilta lääkäriltä, aika kuolettavan diagnoosin tossa jo jokunen aika sitten.

Kuopus nimittäin kertoi minulle, että ala-asteella joku opettaja oli kuollut tähän samaan vaivaan kuin mikä minulla nyt oli, kun se meni keuhkoihin! Siis ei se opettaja, vaan se sen vaiva.

Noh, onneksi tämä kuopus on vielä tosiaan niitä lukuja vaille valmis- jo valmistuneen lääkärin kun toivoisi ainakin erottavan jännetupin ja veritulpan toisistaan.

Mutta täällä minä nyt taas olen!

Kirje MTV3:lle

Hei MTV3! Haluan kiittää sinua! Ihanaa kun lähetät maanantaisin niinkin paskaa ohjelmaa kuin Ne Salmiset telkkarista! Maanantaina kävi jo kolmatta kertaa niin, että kun olin katsellut ja kuunnellut sen ikiteini-blondibimbo mukahauskan ällöprinsessatyttöaikuisen Krisse Salmisen vanhaa lässyttävää läppää ja veljensä yrmäkkää naamaa noin viisi minuuttia, niin olin umpiunessa! Ihana unilääke! Kiitos!

Kirje keväälle

Oh, sinä taidat nyt olla täällä! Mutta kevät, pyydän ettet ala käyttäytymään pms-oireyhtymäisen miehen tavoin! Autossani on jo kesärenkaat alla, ja kyllähän minä tiedän, hyvä kevät, että sinun tekisi kauheasti kujeilla kustannuksellani ja läväyttää vuosituhannen lumimyräkät ja pakkaset vielä tähän ihan vaan kostoksi. Tiedäthän sinä nämä kostohommat, kevät? Samaan sarjaan kuuluu mm. nämä: ihminen on varustautunut sateenvarjolla, sadetakilla, sadehatulla, sadekaulaliinalla, sadetissiliiveillä, kurahousuilla ja kumisaappailla ja mitä tekee ilmasto? No läväyttääa tietenkin 30 asteen helteen ilman pilvenhattaran tynkääkään ja tuulenvireen virettäkään!

Kirje Ismo tai Ilkka Alangolle (miten teidät muka pitäisi erottaa…)

Oot tehnyt uuden biisin. En nyt koskaan, hyvä Ismo tai Ilkka, ole pitänyt sinua minään musiikin ilmineroutuman multihuipentumana, mutta nyt olet kyllä tehnyt sellaset pohjat että… Luulin että uus biisisi, joka on tosi paska, on XL5- yhtyeen esittämä! Siis omg ja lol. Kyllä sua nyt Ilkka tai Ismo varmaan hävettää! Tee kuule Ipe tai Ile parempia biisejä!

Kirje nimistölautakunnalle

Hei nimistölautakunta! Kyllähän minä tiedän, että kaikenlaisille sairauksillekin pitää keksiä omat yksilölliset nimet. Mutta onko teidän pakko pervoilla kustannuksellani? Tai siis jotain?

No kun siis minulla todettiin tendovaginistis jossa jostain gangliolöydöksiä, niin kai nyt tälläinen tavallinen epälatinisti kailottaa kovaan ääneen turuilla ja toreilla että "mulla on tendovagina jossa on kondylooma". Saakeli, kuka noita termejä erottaa toisistaan? Vähän sama homma ku Ilkka ja Ismo Alangon kanssa siis..

Mut ihan tosi nimistölautakunta. Vähänkö on noloo kun nyt kaikki luulee että mullon jotain _sellaisia_ tauteja.. hmph!

Kirje.. äh en jaksa enää mitään kirjeitä.

Siis tosi vaikeaa taas näin pitkän tauon jälkeen keksiä mitä kertois kun on niin paljon kaikkee tapahtunut, eikä kuitenkaan mitään sellaista mullistavaa :)

Jospa se taas tästä…