Täällä laukkaratsureima, moi.

Oon tänään laukannut kuin villi ori ympäriinsä, ja jalkani ovat ihan nuudeleina. Mutta ei hätiä, voin ruoskia jaloillani tänään lapsiani ja miestäni kätevästi! Ja maata sohvalla ja vaatia palveluksia. Hähä.

Jumatsukka että mua ottaa tänään taas kupoliin, kaaliin ja niiden lisäksi myös päähän kuopuksen ope. Hän ei tällä kertaa ole tehnyt mitään, vaan päinvastoin jättänyt tekemättä.

Hän soitteli tuossa parisen viikkoa sitten, ja kertoi että haluaa kuopuksen uusivan yhden kokeen, joka oli mennyt nk. pulpetin alle. Sovittiin, että hän lähettää minulle tekstiviestin vielä koepäivästä ja koealueesta, koska kuopukseni pää on mallia laho. Ettei sitten vaan tule mitään "oho mä unohdin" tai "oho mä luin väärät sivut"- repliikkejä.

Koe on huomenna, koealue on tiedossa (tällä kertaa kuopuksen pää oli vähemmän laho), mutta arvatkaapa onko opettaja viestinyt mulle sanan puoliskastakaan nyt, kuin oli oikein moneen kertaan sopimalla sovittu että hän tekee niin. No ei ole!!

Sen sijaan hän pölli koulun ruokalassa kuopuksen pinaattiletut lautaselta, kun hän oli kuulemma jo osuutensa ottanut. Ja syönyt ne naama märehtien sen nenän edessä.  Siis daa, mikä natsipissis. Okei okei, ruokamäärärajoituksia pitänee noudattaa, mutta asian voisi kai jotenkin kypsemminkin ilmaista?

En jaksa lähtee kotiin. Nuudelit ei kanna matkaa periferiaan. Hitsikästä on tämä.

Mutta oikein mukovee tiistainjatketta kaikille! :)