Vaikka itse sanonkin, ja kukapa muukaan tämän täällä sanoisikaan kuin minä, ja sitäpaitsihan kehuskelu on keskimmäinen nimeni, niin sanonpa siis ihan itse että OLEN NERO!

No kun eilen taas alkoi vasemmassa silmämunassa juilimaan tunne, että ikäänkuin se poksahtaisi tai halkeaisi, illemmalla sitten se alkoi kasvattamaan sellaista läpinäkyvää kalvoa päälleen ja punoitti ja kutisi ja lopulta tuntui kuin joku tökkisi paperiveitsellä päin munaa, siis silmämunaa.

Selkeääkin selkeempi silmäntulehtuminen siis. Noh, koska olen opintoja vaille lääkäri, niin nappasin tulehduskipulääkkeen. Siis suun kautta nautittavan oraalivalmisteen. (minulla muuten meni aina ennen oraali ja anaali sekaisin ja hieman ihmettelin joidenkin nappien kanssa....)

En meinannut saada edes unta kun silmä oli niin kipeä. Nukahdin kuitenkin, ja aamulla silmä oli terve! Ei merkkiäkään mistään kivusta, punoituksesta, rähmästä eikä mistään! Järkeilin tätä sillä, että tulehdus kuin tulehdus, sama kai se onko se ranteessa tai silmässä! Kyllä lähtee!

Tämä toinen työpäivä on paljon tankeampi kuin eka. Eilinen meni kai jossain uutuuden viehätyksessä, vaikkei tässä sorvaamossa ole mitään uutta ja vielä vähemmän viehättävyyttä.  Ois ees jotain järkevää tekemistä, mutta ei. Läsnäolopakko vain.

Hmm. Eipä mulla vissiin mitään ole tapahtunut. Siis muuta ku silmä kipeytyi ja parantui. Onhan sitä siinä jo tapahtumaa aivan älysti !

Kivaa tiistaita:)

logo%20elma%20s%20copia%203.jpg