No niin kotona ja hengissä. Eka työpäivä takana, parisenmiljoonaa vielä edessä ennen työhaluttomuuseläkkeelle pääsyä...

Tämän kunniaksi pöllin Kukkiselta
meemin, jossa tulee kertoa 10 asiaa, joista pitää itsessään.

Varokaa, nyt alkaa omakehu haisemaan ja banjot soimaan!

1. Pidän siitä, että olen ilokaasulla turbo-ahdettu aladoobi (lainasin täten itse itseäni, noin olen joskus johonkin itseäni kuvaillut)

2. Pidän siitä, että selvisin ensimmäisestä työpäivästä viiden viikon loman jälkeen, enkä tullut tän enempää huluksi.

3. Pidän siitä, että haastoin itse itseni itseäni kehumaan.

4. Pidän siitä, kun jaksoin laittaa uunin päälle ja että jaksan kohta mennä laittamaan koktailpiirakoita pakastimesta uuniin ja keittää ehkä jopa kahvia. (sen kanssa alkaa olla jo vähän siinä ja siinä)

5. Pidän siitä että olen onnistunut valmistamaan kivoja jälkeläisiä. Tähän tosin tarvin vähän apua tuolta miehen puolelta, mutta se nyt ei kuulune tähän.

6. Pidän siitä, etten ole ikinä kärsinyt PMS-oireista. (tätä tosiseikkaa sitten vastapainottaa miehen milloin tahansa ärhäkkääksi äityvä mpsm, eli miesten pms).

7. Pidän siitä , että olen saanut sellaset masentumattomat ja lannistumattomat geenit. Joskus en pidä siitä, kun kaikki eivät pidä siitä, kun en ikinä suostu masentumaan mistään silleen oikeasti! (harmistuminen, vittuun***, ja äntyily eivät kuulu taas tähänkään mitenkään, niitä harrastan päivittäin, samoin kun nillittämistä ja huutonauruakin).

8. Pidän siitä, että huomaan olevani pitämättä tästä itsekehuskelusta.

9. Pidän huumorintajustani, vaikka se välillä taitaakin olla aika omituinen.

10. Pidän siitä, että tämä kehua retostelu loppuu nyt ja pidän edelleenkin myös siitä että menen nyt työntämään piirakoita uunin täyteen.

Kehutaan kun tavataan! Haastan kehuntoihin mukaan kaikki ja loputkin !

BONUSPITO, Lisätty vähän myöhemmin:
Pidän siitä, etten taaskaan tappanut mun kersoja vaikka ne etuili ja laittoi pitsoja uunin täyteen ja mä kutvoilen maha tyhjänä nälissäni tässä näin, mä raukka..