Hei vaan ja moi kaikille!

Olen palannut yksityiseltä A-ykkös-super-pro-megaluokan luksuslomaltani, jonka vietin siis _täysin ilman yhtäkään perheeni jäsentä_!!

Tästä myös näkee, että perheeni ei tarvitse minua niin paljon kuin pienessä äidinmielessäni tietenkin luulen. Täällä oli kaikki mennyt ihan kivasti, ja talo oli pystyssä, teinit oli pystyssä (siinä määrin mitä teinit nyt ylipäätään olevat pystyssä), eläimet oli pystyssä, auto parkkipaikalla oli pystyssä, naapurit oli pystyssä, setä Saapasjalkarokissa oli pystyssä ... Äh, kaikki siis oli pystyssä, vaikken minä ollutkaan täällä ollut jöötä pitämässä !

Pitäisiköhän tästä olla jotenkin huolissaan ja tuntea itsensä hyödyttömäksi..? No en mä.

Teki kuulkaa oikein hyvää olla pari päivää totaalilomalla kaikesta, jopa  perheestään. Olin siis hyvän ystäväperheeni mökillä, ja siellä oli kanssani kolme aikuista ja yksi teini (joka ei ollut siis oma, mutta kummipoika sentäs kuitenkin, joten ei nyt ihan totaali-teini-ero-ahdistusta päässyt syntymään).

Olen marinoinut sisukalujani kaljalla, heitin talviturkin järveen, maailma on parantunut (huomaattehan sen?) ja käynyt kyykkypissalla, ja tämän viimeksimainitun te taatusti kaikki halusittekin just tietää.

Oli siis kivaa ja nyt kun sen on kerran tehnyt tälläisen huvittelumatkan ilman lapasia, niin kynnys lähteä uudelleen on madaltunut. Hih. Kannatti saada kakarat nuorena, niin nyt jaksaa sitten wanhana nauttia siitä kun ne on isoja!

Vaikka mökillä oli luksusluokan uusi aitta, jossa oli luksusluokan runkopatjasängyt, hyttysetön ilma ja hyvää seuraa, niin ihkua mennä omaan sänkyyn tästä nyt kohta just.

Niin että ei muuta ku hehkuti hehkuti ja hyvää yötä:)