Tulin vaan kertomaan, että olen

a) kipeä
b) raivona Elma-sedälle.

Kipeys on kipeys on kipeys. Kyllä te tiiätte, millasta on räkiksessä. En siis oikein jaksa mitään, en jaksa lähtee edes tissiliivisalapoliisitoimiin, katsomaan oisko periferian kalliissa tissiputiikissa Kriisille kivan  värisiä juttuja.

Elma-sedälle oon raivona muuten vaan. Tai no.. se teki eilen katoamistempun, ja sitten se kyllä löyty, ja sitten se tuli kotiin jonkun (minulle uuden) roudaritursaan kanssa. Jouduin olemaan jemmassa omassa kotonani (onneksi on jemmoja), kun en halunnut, että uutuustursas näkee mua tän näkösenä. Vaikka totuuden nimissä- aina mä oon tän näkönen. Mut älkää kertoko sitä kellekkään.

Kaiken tämän lisäksi aloitin eilen suursiivouksen. Mikä fiksu veto taas. Nyt en jaksakkaan siivota, ja joka nurkka pursuaa paitsi paskaa, niin myös wc-ankkoja, moppeja, lakaisuharjoja, jätesäkkejä ja pata-patoja. Kraah.

Kivempaa lauantaita vaan kaikille.