Mun elämäntyylin, kalenterin ja mielialan mielestä joulu ei tosiaankaan ole vielä ohi. Siispä oikein hyvää joulunaikaa kaikille toivotan nyt tänään, kun en aiemmin ole kerennyt.

Tokihan nämä edesmenneet kolme päivää, eli jouluaatto- päivä ja tapaninpäivä ovat ne pääjoulupäivät, mutta yhtä kaikki, vielä on joulua jäljellä. Monia päiviä, ellei jopa loppiaiseen saakka, jonne saakka btw on myös mun loma.

Saisin varmaan sairaslomaakin jos haluaisin, mutta en halua. Mun polvi on sanonut irti yhteistyön kanssani. Se on turvonnut, kuuma, naksahteleva ja alta pettävä.  Se oli tuollainen jo ennen joulua, mutta en kaikilta kiireiltäni ollut sitä huomaavinanikaan.

Nyt kun on ensimmäinen tällänen ihmepäivä, jolloin olen esim. tällä hetkellä yksin kotona (ja tämä on kamalaa!) , niin tulin kiinnittääneeksi huomiota varsin hypähtelevään kävelytyyliini, joka johtuu siis siitä, kun polvi pettää alta ja mä tyhmännäkösesti ja kivuliaasti puoliniiailen täällä joulukuuselle ja kissoille.

Joulun pääjoulupäivät menivät ihanasti. Jouluaaton vietimme vain oman perheen kesken, joulupäivän ruokapöydässä oli 9 henkeä ja eilen 8. Joulupukki oli kiva ja toi uusia lautapelejä ja muutenkin ollaan oltu taas ihan ylikilttejä, ainakin jos sitä lahjojen määrällä mitataan.

Vähän yli 13 kilon kinkku loppui eilen.

Mutta nyt huomaan että en mä keksi mitään oikein sanottavaa. Siksipä lopetan täältä tähän. Moro!

Alla olevissa kuvissa  joitain meiän eläimiä. Kuvat Iidan.

_MG_8625.jpg_MG_8707.jpg
IMG_9973.jpg