Editti kello kolmen jälkeen.
Katotaas nyt että vieläkö spammailijat spommittaa. Kommenttilodju on auki testimielessä.

PERHANA!

Olin juuri aikeissa postata oikein lälläripolkan siitä, kuinka on ihanaa kun aurinko paistaa, huomenna aloitan uudessa toimipisteessäni sorvaamisen, ja kuinka anoppi ja Aino on kuskattu kirkkoon ja mitä lie.

Sitten kun avasin Veijo Vuodatuksen kertoakseni myös yöllä karanneesta kissasta, joka aamulla tuli keittiön ikkunasta sisään kun olin aamukahvilla ja angstittomasta sunnuntaista niin voihan balsamiviinietikka!

"Sinulle on 118 uutta kommenttia". Mä olen joidenkin ulkomaanpellejen mielestä aivan todella ihku ja mun blogi on niiden mielestä tämän maailmankaikkeuden mielenkiintoisin ja kaunein tuotos.

FUCK YOU FOREIGN COUNTRIES CLOWNS! TAKE ARSES ON SHOULDERS! UNDER THE BOTTOMLANDS!

Teen kohta Herkut

PS: ja teinkin. Niitä tuli kokoajan. Jatkuvasti. KELE.