Hellurei!

Ihan alkuun ilouutinen: Vuodatuksen spammipommitukset ovat loppuneet! Tämä joko johtuu niistä tsattsatsaa-kirjainkoodihommista, jonka moni otti käyttöön tai sitten siitä, etteivät Bill, Hillary ja Britney enää rakasta mun blogia. Mut hyvä kuiteski näin.

Aloin sitten eilen kattomaan Big Brotheria telkusta. Siis kamala, ai kamala, ihan hirveetä. En ole sentään niin addikti, että mulla ois nettikanavat ja ostetut katseluoikeudet ja eilinen ensikosketus ohjelmaan oli tosiaankin ensikosketus. Ärsymystä ensi silmäyksellä. Ne talon asukkaat on kaikki ihan daijuja! En tykkää niistä kenestäkään, ja jos valta olisi minulla, niin äänestäisin kaikki ulos samantien!

Tänään alkoi kolmas päivä uuden, ohenemiseen suunnatun laifstailin kanssa. Sen olen oppinut, että mun pitää kieltäytyä _kaikesta_ "kielletystä", koska jos annan itselleni suklaapalan, niin kohta on kiire puotiin ja vetää koko levy kauheella vauhdilla naamariin. Kaikista lihottavista jutuista pitää vaan totaalikieltäytyä ja viettää ihana elämä styroxpalleroiden (=raejuusto) herkullisessa seurassa.

Nyt vaan mietin, että voinko täällä sorvaamossa kysyä esimiestason ihmiseltä, että onko sillä toiminut hyvin vatsa. Kun se on se ohentunut henkilö, mistä eilen kerroin. Toisaalta, eiköhän se oo esimiehille ihan yleistä, että joku sorvaaja kyselee niiltä, että miten kakka kulkee? Kas kun mun elimistön vastaisku ohentumiselle on, että alan imitoimaan muumeja, ja tehän kaikki tiedätte mitä se meinaa ja se siitä.

Alan sorvaamaan, joten kivaa keskiviikkoa toivotan kaikille!