Minulla on nyt ongelma. Maailmankaikkeudellisellakin tasolla ajateltuna tosi merkittävä.

Värjäsin hiukseni maaliskuun vikana päivänä. Muistan tämän siitä, että värjäsin ne juuri ennen erääseen tapahtumaan osallistumista. En siis muuten muista ikinä mitään.

No nyt on kaksi kuukautta iloisesti hurahtanut, ja juurikasvu. Siis voi daa - ainakin neljä senttiä. Mutta! Nyt tulee tämä ongelma. Roikkuvatko hiustenlatvani nyt neljä senttiä alempana kuin maaliskuun lopussa? NO EI! Eli, mihin se tukka on mennyt ? Tiedän toki, että osa uiskentelee Helsingin viemäriverkossa ja YTV:n jätehuoltolaitoksessa, mutta ei se tätä ongelmaa silti selitä aukottomasti.

Miksi hiukset kasvaa juuresta monta senttiä, mutta latvasta vain sentin? Mihin nämä mystiset sentit katoavat? Tasaisesti ja joka paikasta?

No sitten muihin aiheisiin.

Meinasin tänä aamuna töihin lähtiessäni tikahtua nauruun. Aatelkaa nyt, aamu ja minä töihin lähdössä ja tikahtua meinasin. Ei oo taas mitään rotia mun elämässäni.

Esikoiseni plus tursaat olivat eilen apuroudareina Deep Purplen konsertissa Helsingin jäähallissa. Esikoisen isä, eli Elma-setä, nakitti ne sinne. Aamulla sitten tikahduin, kun esikoiseni romussa Pökötissä, vuosimallia 1988, oli sellainen "Working"- tarra. HAaahahah.  Tässä kohden se tietenkin meinasi, että pökötti on ollut jossain suljetulla roudausalueella jäähallilla. Mutta kun pököttipolo.. eihän se suunnilleen jaksa edes käynnistyä, saati mitenkään erityisemmin työskennellä, niin johan siinä mutsilta pääsi huutotirske.

Kuopukseni oli myös kattomassa DP:tä tyttötursaiden kanssa. Hitto puolet jälkikasvustani hillui Helsingin yössä ties mihin aikaan ja mä en saanut edes rivakkaa hysteriakohtausta!! Kauheeta, alanko mä oppimaan että ne pärjää kyllä, vaikken mä ihan joka sekuntti olisi paniikin valtaamana?

Hah, tiedätte varmaan Irc-Gallerian, tämän joka kyylärimutsin vakkarisivuston? Kävin äsken vakoamassa taas siellä ja paljastan nyt mihin yhteisöihin esikoiseni kuuluu. Älkää pökrätkö.

peppukyttäys, pöytärummutus, Texas Hold'em, tissitutkimus, ***tuku pitäs pukee, oon itä-hesasta eli oon saletisti köyhä, mäyräkoirankanto..

Taas tuli todistettua, että äitinsä poika! :D

Ennenkuin teen lisempää paljastuksia perhe-elämästäni, niin pakenen klemmareiden viehkoon maailmaan ja kadottamaan hiuksistani taas muutaman sentin jonnekin maata kiertävälle radalle.

Kivaa torstaita kaikille:)

609483.jpg Rupsut ruusut ja Piano Man, Leevi (kuvaaja Iida)