Äh, en saa yhtään järkevää lausetta aikaiseksi, koska olen valtaisan kesävipin riivaama.

Kesävipi on tieteellisesti tutkimaton oireyhtymä, jonka oireita ovat hillitön halu maata auringossa virvokkeita nauttien, vähäisissä vaatteissa venkoilu niin, että heikkohermoisimmat naapurit pökertyvät kauhusta, kesävieraiden odottelua, erilaisten juomasekoitusten mietiskelyä (niin että kuuluuko siihen sangriaan laittaa jotain jallua tai viinaakin hei?), siivoustöiden nakittamista jälkikasvulle, kirjan lukemista, lehtien lukemista, ajatustenlukemista, työhaluttomuuseläkepapereiden suunnittelua. Ja kaikkea määrittelemätöntä, jota ei perheblogissa voi kertoa.

Vetäydyn pihalle olemaan ihan pihalla, ja luultavammin en pariin päivään päivitäkkään, koska vietän laatuaikaa ystäväni K-T:n kanssa, joka saapuu tänään.

Yksi tärkeä asia pitää vielä kuitenkin. Se, joka tietää mistä opuksesta seuraava laulunpätkä on kopioitu, saa minulta palkinnon:

Minä sulle kihlat ostan
sinut vielä mä sylliin nostan
kun rakas niin olet sinä mulle
Minä sulle haastelen
Tuu mun vaimoksein