Nyt on aihetta juhlaan!!

Hokasin juuri, että tämä on kymmenes päiväni "vähän tälläisenä" ja olen käsittääkseni ihan täysissä järjissäni silti yhä vielä. Juhlaa!

Mitä hittoa tässä murehtimaan yhdestä epäkuntoisesta raajasta, onhan mulla sentään kolme ehjää! Aikakin on kulunut kuin siivillä ja kaikki tuntuu olevan ihan ihkua just nyt.

Kolmen ehjän raajan lisäksi mulla on hyvä ja kookas maha, muheva peppu, kiva koti, ymmärtäväiset teinit, rakastava puolisko, mahtava telkkari, joka suoltaa aamusta yöhön kaikkea kummallista, lukemattomia kirjoja, netti, karvakaverit, pölykoiria, toimiva tiskikone, tänään alkava Lost-telkkarisarja, johon toivon koukkuuntuvani ihan kynpillä ja ihana sänky johon voin mennä koska vain, vapautus kotitöistä, vapautus autolla ajosta, vapautus pukeutumisesta, vapautus herätyskellosta..

Olen kuitenkin niin Pavlovin opetettu koirasorvaaja, että herään automaattisesti joka aamu aikaisin. Mutta eipäs tarvi lähteä mihinkään! Voin vain hienostorouvailla ja ottaa toisenkin kupin kahvia ilman, että samaan aikaan pitäisi olla suihkussa, pukea päälle, herättää teinejä, pestä hampaita ja lukea hesaria.

Ehkä tässä on hiukan itsehuijauksen makua, mutta kuulkaa. Kyllä minä nyt vaan olen päättänyt lopettaa voivottelun ja alkaa kunnon ihmiseksi. Näin o.

Kiitän taas kaikkia kivoja lukijoitani, jotka olette niin monin eri lausein ilahduttaneet minun päiviäni. Ja pyydän anteeksi kommenttimattomuuttani, nyt en vetoa kohmeeseen vaan.. no tiedätte kyllä.

Päivä paistaa taas Elma-kasaankin.

Ihanaa torstai-iltaa kaikille :)