Hih, maanantai! Sorvi!

Mä olen arki-aamuisin ihan Pavlovin opetettu aamunainen. Minulla menee aina täsmälleen sama aika aamutoimiin, teinpä sitten mitä tahansa. Luulisi, että aamuina, jolloin minun pitää suihkussa kuurata itseni luita ja ytimiä ja karvatuppeja myöten, ja sen jälkeen myös samalla tavalla rasvata ihoni, menisi aikaa tuplasti kauemmin kuin aamuina, jolloin vain pikaisesti huuhtaisen yön tahmat iholtani...

Joinain aamuina minun pitää pähkäillä vielä kuopuksen kaikenkarvaisten allekirjoitettavien tiedonantojen, valitusten, kanteluiden ja juoruamislappujen parissa, pitää tehdä kaikkea, ja joinain aamuina kaikki menee ihan putkeen ja pikaisesti- ja silti menee aina sama aika! Tämä on jotain mystistä taikuutta, selkeesti!

Minulla on syytä iloon! Vaikkei isäni ja äitini kuolemanjälkeisissä perunkirjoituksissa löytynytkään mitään salattuja sisko- tai velipuolia, niin sellainen löytyi blogien joukosta! Onneksi on tarkkaavainen lukija, joka minulle tästä lähes identtisestä siskostani antoi vinkin. Kiitos tarkkaavainen lukijani!

Nyt minun täytyy hieman vaivata teitä. Katsokaa miten samanlaisia olemme!

Tässä on linkki omaan nippelitieto-osiooni, jossa kerron itsestäni nippelitietoa.. eh he, selkeää.(apua, linkkasin omaan blogiini. Nyt minä olen itsesaastuttanut itseni ja tulen sokeaksi, saan sukupuolitaudin saunan lauteilta, joudun kadotukseen ja minulle kasvaa karvoja naamaan...)

Tässä on linkki identtisen sisareni nippelitieto-osioon, jossa hän kertoo itsestään nippelitietoa, vaikkeikaan ihan sillä nimellä, koska olemme ehkä erimunaisia identtisiä kaksosia...

Ajatella, että sisareni on osannut kertoa jopa suhtautumisestaan verhoihin ja jouluvaloihin! Ja minä kun kerroin suhtautumisestani niihin lukijakyselyn tai -vinkin (ei voi muistaa) seurauksena! Jihaa. Muutenkin asiat täsmäävät! Veri on vettä sakeampaa! Vesille venosen mieli! (Elma rauhoitus nyt.)

Asiasta toisenteen. Olen palannut takaisin kaappiin, mitä urheiluun tulee. Ei vois vähempää kiinnostaa sen enempää lätkä kuin mikään muukaan. Lätkä vs. Kurlinki-jutusta kuitenkin sen verran, että mun mielestä ne kaapin kokoiset hampaattomat naistenkaatajat ovat just parasta! Ihania rämäpäisiä temperamentikkoja! Tavallisia hissukka-tavismiehiä on muutenkin ihan paljon jokapaikassa! Hampaattomia rämäpäitä yleensä vain eskarissa tai ekalla luokalla;)

Tuohon liittyen. Näin Elma-sedän aamulla ratikan ikkunasta kun tulin tänne sorvaamoon. Kauppatorilla tietty. Muuten en ookkaan paljoo miestä nähnyt, mitä nyt eilen pikaisesti. Niin että hyvä että edes ratikan ikkunasta.

Hihi, menen tänään keskustelemaan henkilöstöihmisten kanssa tulevasta ylennyksestäni. Kuinkahan monta senttiä sitä kehtaisi pyytää palkkaa lisää? Vai pitääkö minun odottaa, että ne itse ehdottavat minulle palkanlisää? Miten tälläisessä tilanteessa toimitaan.. tunnunko ahneelta moukalta, jos alan heti vonkaamaan lisää liksaa. Tunnunko tyhmältä hyssykältä, jos en ala heti vonkaamaan lisää liksaa? Voi valinnanvaikeus taas!

Mutta nyt minua ei kutsu Kuusamo, vaan klemmarit. Jämäkkää maanantaita kaikille!

Ai niin vielä! Jos teitä piinaa sunnuntai-angst (lähinnä siis sunnuntaisin), niin kattokaa silloin Spinal Tap. Tai keskustelkaa siitä jonkun kivan ihmisen kanssa! Jo loppuu "nagstaaminen" (termi pöllitty pari vuotta sitten kuopukseltani, jonka kieli ei taipunut ihan oikein)

Stonehenge!