Vaihdoin keväisemmän kuosin tänne. Kiitosta taas Herkulle!

Kiva-Taina lähtikin jo tänään kotiin:/ Mutta eilen oli sentään tsif-iltamat ja ette kyllä taaskaan varmaan usko!

Elma-sedällä on hullut päivät ja sesonki päällä ja ties mitä, ja hän hiippaili kotiin siinä vähän ennenkuin Suomen lätkämatsi alkoi. Minä kuvittelin, että meillä E-S on liimautuneena telkkariin kiinni samanaikaisesti kun minä ja Kiva-Taina läträämme saunassa joidenkin naistuotteiden kanssa.

Vaan eikä mitä! Elma-setä nuokkui nojatuolissa voileipien ja MAITOLASIN kanssa samanaikaisesti kun minä ja Kivis toljotettiin silmät kovina matsia, kaljaa juoden ja karjuen. Niin että tälleesti sitä wanhatkin rouwat äityy välillä ihan hulluiksi.

Tänään setä onkin ollut koko päivän Kauppatorilla. Ja sedän poika ja tursas. Ja hitsit hei. E-S on näkynyt tällä viikolla kaksi kertaa telkkarissa, ja tänään bonuksena sekä ykkösen jossain ajankohtaisohjelmassa missä lie että Kynpin uutisissa kuvattiin lähietäisyydeltä tursasta! Siis olen melkein sukua melkein julkkiksille! Haluutteko nimmarini?

1135218925855.jpeg Siellä ne sedät ja tursaat vaan kiipeilevät niin.
(kuva HS:n verkkoversiosta)

Mutta eipä mulla nyt taas mitään asiaa. Tylsyyttä kun Kivis lähti. Mut kivuutta kun kewät tulee. Heips vaan kaikille ;)