40808.jpg<--- aika paha toi tipunuha kyllä...

Ihanaa, että huomenna pääsee töihin ja loppuu tää vetelöinti. Ihan tosi kakka viikonloppu ja tilaajatkin vain katoilevat kuin pyyt pivosta. Tilaajat! Minun elämäntehtäväni on tuijottaa tilaajia! Tulkaa takaisin! Mihin te menitte? Tilaajat hei, siis entiset tilaajat! Älkää menkö mihkään, saatte pullaa!

Tosin en kyllä voi hyvällä omallatunnolla tarjota edes kadonneille tilaajille sitä pullaa, mitä tänään koitin väsätä. Mikä siinä on, etten ikinä onnistu. Niillä vois tappaa jonkun, sellaisia niistä aina vaan tulee, vaikka millaisia loitsuja ja kevätjuhlakuvioita harjoittaisin taikinan ääressä. Kovuus on ehkä hyvä ominaisuus esim. hampaiden kiilteessä, mutta pullassa.. oh hoijaa.

Olen tänään ikävöinyt niin voimallisesti Elma-setää, että välillä en meinaa uskoa, että ollaan oltu  yli puol elämää kimpassa. Vaikka ei se olemisen pituus vaikuta ikävöinnin määrään.  Tänään olisin halunnut tänne vaikka sen kaikista ällöimmän versioin Elma-sedästä, sellaisen pms-oirehtivan. Meillä on tasa-arvo toteutunut siten, että mulla ei mitkään kierrot vaikuta mitenkään, mutta setä on välillä ihan känkkätätinä täällä. Nipottaa ja huomauttelee tärkeistä asioista..

Olen ikävöinyt myös kuopusta, joka on kiva-tainan luona. Kuopusta, joka yleensä vetelehtii täällä laiskana ja naama pitkänä kun ei oo mitään tekemistä...

Mä en tule ikinä selviytymään siitä, kun lapset muuttaa pois kotoa. En ikinä. Mä en päästä niitä. Niistä saa tulla peräkammarin poikia ja tyttöjä ja silleen.
Joskus kun noi oli pieniä, mä haaveilin edes tunnista omaa rauhaa.. Nyt mä haaveilen, että kukin ois vaan tunnin pois ja tulisi kotiin..

Ei kai tässä muuta valitettavaa tällä erää. Tilaajat! Tulkaa siis takaisin! En enää valita!

Hyvää yötä kaikille, paitsi ei lopettaneille tilaajille;) (paitsi jos tuutte takas niin erittäin hyvää yötä teillekin)