Tänään kun lähdin sorvaamosta, tunsin pitkästä aikaa huonoa omaatuntoa. Oon mä kans yks paska sorvaaja, kun joka mahdollisessa välissä luen blogeja, urkin jotain BB-sivuja, jotka ei ees mitenkään kummemmin sykähdytä, sit luen blogeja ja sit surffailenkin jossain muualla. Ja kun sorvaamistakin ois ollunna.
Huono huono minä! Jos oisin mun pomo, antaisin itselleni - jos en nyt ihan potkuja- niin ainakin luunapin!

Siksi tämä on huomisen postaus jo tänään!

Hitsi mua ärsyttää meiän taloyhtiön isännöitsijä. Onhan se tietenkin hyvä, että taloista pidetään huolta, mutta kun huomenna isännöitsijän kätyrit tulevat jotain alakerran putkia runkkaamaan, niin sehän tarkoitaa suomeksi sitä, että mun pitää siivota tää alakerta!! En mä halua että ketkään röörinrassaajakätyritkään kompastelevat kakkaisiin kalsareihin tai mihinkään täällä ja perhana sentään.

Näitä tutkimuskätyreitä laukkaa täällä tavan takaa! On se nyt kumma kun ei saa kotonaan olla rauhassa. Ja jos se mikki-hiiri kaikkien alojen isännöitsijä ees kertoisi, että mitä putkemutkaa pitää mulkata, niin kyllähän setäkin sitä osaisi katsoa niin, että silmän tappisolut sinkoilisivat pitkin taloa!!

No joo, ärsyttää vaan. Kotirauha on minulle hyvin pyhä asia, ja en soisi sen rikkoontuvan sen mistään syystä koskaan milloinkaan. En edes sellaisen asian takia, joka edistää kotimme hyvinvointia. Nih.

Siivoampa nyt vielä kissojen hiekkalaatikon ja jotain.

Kalapuikon värinen Olavi oli äsken mun kanssa sohvalla laiskottelemassa, ja se on maailman söpöin kissa.

Hei  vaan kaikille. Hyvää yötä ja kivaa tiistaita huomenna sitten! :)