Moiks!

Asioilla tosiaan on näköjään aina kaksi puolta. Nimittäin etu- ja takapuoli, tai sitten vastaavasti sisä- ja ulkopuoli. Joskus taas mielipuoli. Ja nyt asiaan.

Tässä minun paskapuolisessa niskajumituksessa ja yleishankalassa robottiolossa ON hyvä puoli! Ja se on se, että en jaksa illalla tehdä mitään muuta kun mennä yöunille aivan käsittämättömän aikaisin. Ja nukkua relaksanttiavusteisesti sikeästi aina siihen saakka, kun kännykkä aloittaa Nokialaisen ekumeniansa. Eli tollasen kymmenisen tuntia.

Ei näköjään siis tarvi ees kuolla, että saa univelat kuitatuksi. Muutenkin kyllä inhoan sanontaa "kuolema kuittaa univelat". Nimittäin, sit kun mä kuolen, aion kummitella ankarasti, eikä siinä ehdi mitään kuittailemaan.

Hei, osaako kukaan tehdä todennäköisyyslaskelmia? Huvittaisi kuulla, kuinka todennäköistä on, että ensin saan mailin Antti X:ltä (sukunimi ehkä muutettu) ja sen jälkeen puhelun Antti X:ltä (sukunimi ehkä muutettu) ja nämä Antit ovat toistensa täydellisiä nimikaimoja, ja sukunimikään ei ole mikään tusinanimi. Kyseessä on kuitenkin kaksi täysin eri Anttia, toinen kuopukseni luokanvalvoja- joka mailasi minulle ja toinen Antti oli Welhon (nettifirma) Antti, joka soitti minulle. Siis eikö olekin jänskä elämä mulla !?

Äsken joku kutsui minua nimeltä. Vahingossa käänsin päätäni äänen suuntaan, koska niin yleensä tehdään. Taaaas pää jämähti niille sijoilleen hetkeksi, ennenkuin se sitten taas suostui toimimaan niinkuin pitäisi. Tää on oikeesti aika hirveetä :/ En suosittele kellekkään.

Siispä- menen rakentamaan klemmareista dna-rihmastoja imitoivia ketjuja. Mukavaa torstaita teille :)