Kaksi haastenaista (eli Toivoton ja Stello)  on vieraillut kommenttikomerossani ja nyt sitten:


Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen.

Voi hitsi. Jos oisin tälläsen haasteen tajunnut aamulla kotona, niin oisin tietenkin pukeutunut jakkupukuun ja vaaleansiniseen luomiväriin !

Mutta koska mitään en oo tajunnut, niin pakko kai se nyt on sitten paljastaa, että olen pukeutunut vihreään kokovartalo-crocsiin. Olen crocsien kävelevä luomulogo, krokotiili. EI VAISKA, HUIJASIN !!

No mullahan on mitä persoonallisimmat retkut ylläni: musta t-paita, siniset farkut, valkoset lenkkarit. Piilossa tissiliivit, pikkuhousut ja jalkavammatsydeemi. Mahdottoman persoonallista! Pitääkö kosmeettisia juttujakin kertoa? Onhan mulla siis esim. päälläni, tai ainakin päässäni ripsiväriä, joka tekee mulle 67,96564065 nanomilliä pidemmän ripsen kuin naapurin tädillä on. Lisäksi suoristin raudalla hiukseni, koska inhoon mun ei-minkäänmuotoisia hiuksia. Ei kunnolla kiharat, ei kunnolla suorat, vaan sellaset ihme mutkulat.

Siinähän ne. En haasta ketään ! Tai siis haastan kaikki tietenkin!

Minen tajua tuota uutta uutista että uusille kuljettajille on tulossa nollatoleranssi, eli ei tippaakaan alkoholia ennen rattiin menoa.

Mä en oo uusi kuljettaja ja wanha juoppokin olen, mutta mä en _ikinä_ ota huikkaakaan mitään promillepitoista ennen rattiin menoa.

Kuvaruutukuulumiin ja toiveikasta torstaita kaikille.